Сторінки

середа, 24 липня 2024 р.

Територія особистості

 Тіна Тернер. Танець життя
(продовження)

 

Адвокат дістав їй квиток, і вона сховалась від Айка в Лос-Анжелесі. «Все моє життя було настільки мені не властивим, що я не хотіла, щоб всі про це знали. В ньому не було щастя. Можливо іноді, але поганого було більше ніж гарного. Я не хочу про це згадувати. Хто полюбляє носити стару одежу? – Так само і спогади лишають в минулому, не хочуть про них говорити. Але настає час, коли про них доводиться розповідати….». Тіна неодноразово наголошувала саме на цієї позиції. Після інтерв`ю «Pеople» їй здавалось, що додати більше нічого, але ця тема буде переслідувати її все життя. Стане прозрінням і спасінням для багатьох жінок, для неї ж особисто – миттю великого прощення, але запізнілою.
Вона пішла, лишивши Айкові все майно. Розлучення стане швидким. Єдине, що вирішила забрати – сценічне ім`я, яке стане її особистим бізнесом. Айк погодився. А ще вона забрала своє  бажання стати першою темношкірою рок-виконавицею для того, щоб збирати повні зали та багатотисячні стадіони.
Її перші сольні платівки не містили хітів, і протягом восьми років вона безперервно гастролювала, щоб розплатитися з боргами. Безліч концертів і шоу, іноді расова дискримінація у відповідь на сольні виступи. «Життя триває – це була моя мантра, хоча на той час я й не знала, що таке мантра».
Вегас, міжнародні зїзди McDonald's, будь-які телевізійні шоу. Тіна розрахувалась за відміну концертів і забезпечувала дітей. Айк від усього відсторонився. Спочатку її сприйматимуть лише, як тінь чоловіка, це було нестерпно, складно та боляче. Виникало відчуття, що вона просто топчеться на місці, побоюючись лишитись у Лас-Вегасі назавжди. «Я готова була йти далі і нібито все складалось непогано, але можна було краще. Таке питання: «Хто все це організовуватиме?». Саме тоді з`явився Роджер.
Роджер Девіс – австралійський продюсер, якій відкриє світові іншу Тіну та всупереч королям шоу-бізу, ментальності сприйняття, невдачам, буде вперто доводити її незамінність. Під час роботи із Олівією Ньютон Джон, з`явилась ідея, що для телепрограми «Голлівудські ночі» в декількох піснях Олівію повинні підтримати сильні співачки, в тому числі й Тіна Тернер. Тіна згадує свою першу розмову з Роджером, який поглянув на неї так, немов з`ясовував: «Скільки їй років та що з нею робити». Тернер зазначила, що їй потрібен лише менеджер і робота, бо вона розгублена. Девіс забажав подивитися, що вона вміє. Тернер на той час відкривала всі шоу Сан-Франциско. Роджер не розумів, як можливо співати, коли публіка їсть, все було, як кабаре, де звучало багато кавер-версій. Почувши перше шоу, він не дуже зрадів, бо не розумів, шо можна робити з таким матеріалом. Але, коли почалося шоу друге, і він побачив, як Тіна працює із публікою, думка була єдина: «Нічого собі, який крутий живий виступ!.. Розумієте, так буває, коли бачиш виконавця й щось тебе в ньому заворожує. Зі мною сталося теж саме…».
Тіна озвучила Роджеру мрію про бажання стати першою чорношкірою рок-н-рольною співачкою та виступати на великих концертах, як Джагер зі своєю групою The Rolling Stones. До речі, танцювати Міккі навчить саме вона, а що стосується поп-матеріалу, в її виконанні він звучатимеме не менш досконало, немов просвітлений зсередини мудрістю життя та кришталевою гармонією музики.
Продюсер прийняв її бажання до уваги та пообіцяв допомогти, але на той час і гадки не мав, що в них вийде. До того ж, ще жодна жінка, яка співала рок-н-рол, не заповнювала стадіони. Проблема Тіни, коли вона пішла від Айка, полягала в тому, що вона лишилась сама, просто Тіна Тернер, але хто вона є? Очима обивателя – старша за будь-яку зірку середнього віку, крапка.
Для початку Девіс вирішив змінити її імідж та записати платівку, щоб ніхто не вважав її звичайною співачкою з кабаре. А ще запропонував зробити щось інакше на кшталт рок-шоу. Тіна сприйняла зміни повністю.
Почала вона з волосся, яке вкоротила. Перевтілення виявилось разючим, потім одяг: вона дістала всі свої міні сукні та пішла працювати.
Найняли молоду групу, коштів не було, як вони виглядатимуть, вирішувала Тіна, запропонувавши одягнути музикантів в чорні карате-кімоно. Учасникам не сподобалось, але продюсер зазначив, що в кожного буде різнокольоровий ремінь. Вигляд у них був дещо біднуватий та пошарпаний, але це ж і є рок-н-ролл. Тіна Тернер створювалась заново, змінювала світ та його віддзеркалення в собі.
«Я стала сама вирішувати, як мені виступати, стала сама собі господинею. Так ми змінили шоу. Відгуки були чудові, все йшло відмінно й ми стали домовлятись про запис».


Олена Ємельянова

 

«Я ніколи не відчувала себе коханою, тож вирішила, що це неважливо. Важливо, але не для мене. Напевно, я збудувала свого роду щит. Я казала собі: «Якщо ви не любите мене, нічого страшного, я обійдусь і без цього. Життя продовжується».
 
«Я стала набагато сильнішою, виростила дітей та пережила тяжкі часи. Зараз я щасливіша, ніж колись могла собі уявити».
 
«Я народилася 26 листопада 1939 року, і в цей момент Анна Мей Баллок вступила на шлях боротьби. З тих пір мені довелося боротися з поганою кармою. Як це – бути небажаною дитиною? Як самій дитині відчувати це? І як це дитя стає вище всіх ударів долі?».
 
«Якщо ви дбаєте про себе, неважливо, скільки вам років – 40, 60 або 70, ви завжди матимете добрий вигляд».
 
«I have a simple, childlike view of life, and I want to keep it. That’s why I never got into that Beverly Hills world. So many pretentious people. They just aren’t real».
 
«I am strong. I lived through a divorce, separation from my family. I never let it break me down. I’m not an alcoholic. I’ve never smoked, I’ve never done drugs. I’ve floated through the disaster of my past clean. I arrived here undamaged».

 

Джерела:

https://knizhnik.org/tina-terner/moja-istorija-ljubvi/1

https://www.terve.fi/artikkelit/tina-turner

https://michaelcavacini.com/2023/05/24/remembering-tina-turner-the-queen-of-rock-roll/

https://www.mundoclasico.com/articulo/39261/El-reino-de-Anna-Mae-Bullock-Tina-Tuner-1939-2023#google_vignette

https://e-maribor.si/umrla-tina-turner-anna-mae-bullock/

Фото https://www.nwpb.org/2021/05/01/how-racism-pushed-tina-turner-and-other-black-women-artists-out-of-america/



Більше про бібліотеку тут

            Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

            Замовити книги можна тут


 

Немає коментарів:

Дописати коментар