Сторінки

середа, 17 липня 2024 р.

Територія особистості

Тіна Тернер. Танець життя

 Вона підкорювала своєю енергією зал миттєво. Її кроки повз рампу – неприборканий і чуттєвий авторський танець, де кожен рух – переконливість драйву життя та сили любові. Її перемог над нестерпним болем і розпачем.

 Дехто порівнював вплив її пластики з релігійним відчуттям, коли настільки посвячуєшся, що всередині все тремтить.
І зал завжди вивільняв багатотисячну енергію та віддавав їй навзаєм. Щось подібне до феномену, ні, не Мадонни, бо в неї лише неперевершена техніка ремесла та досконале шоу, але лише заради шоу. Це було схоже на загадку енергії Майкла Джексона, де пронизлива і дотична до болю вимога людяності та любові.
Ім`я цього фантастичного втілення-відчуття – Тіна Тернер.
Нетбуш – маленьке містечко у 80 км від Мемфіса. Ім`я при народженні – Анна Мей Буллок. Батьки – заможні фермери, зі старшою сестрою доводилося багато працювати в полі, де вирощували бавовну. Дітьми подружжя не опікувалося, постійно сварилось, час від часу віддаючи малих на виховання бабусям. Прадід Бенджамін Флагг був першим власником угідь, на місці яких з'явилась школа, в якій дівчинка навчалась. Він продав землю за невеликі гроші, менші за ринкову вартість, щоб там міг з`явитися навчальний заклад для темношкірих дітлахів. Відкриття це чимало зворушить нашу героїню.
У неї завжди були відчуття, що її не любили, що вона була не бажаною дитиною, що її покинули. Ці «скалки» ранитимуть усе життя. Батьки покинули дітей, коли Анні ледь виповнилось одинадцять, з сестрою вона лишається на вихованні кузини, з гострим відчуттям необхідності негайної самостійності. «Саме в такі часи розумієш любов і ненависть», – скаже пізніше Тернер. Вона дуже хотіла, щоб матінка повернулась, обійняла, підтримала. Не сталось.
   «Матуся не була доброю жінкою, – чуємо в одному з інтерв`ю. – Коли я стала зіркою вона звичайно зраділа, бо я купила для неї дім, робила все.., бо вона моя мати, намагалася забезпечити їй комфорт, бо в неї не було чоловіка,.. але вона мене не любила все одно. Навіть після того, як я стала зірковою Тіною… Вона завжди казала: «Хто це зробив? Хто? – Твій чоловік Айк». Я ж завжди відповідала: «Я сама це зробила, мама, я… і з гордістю показувала свої досягнення. Я завжди поводилася з нею так, ніби вона мене любила…».
Чи насправді мати мала до доньки закрите серце? Напевно Тіна мала рацію, хоча та, в свою чергу стверджувала, що пишалась донькою з тих пір, коли дівчинка почала співати. Пишалася тим, що вона ніколи не боялася йти вперед і робити перший крок, який підіймав її все вище, ніколи не боялась пробувати. Камера автентично зчитує людину не лише ззовні. Вона дає її сутнісний портрет. Отже, все ж таки, любила та багато в чому каялась. Але в кожного власна міра любові, своя правда.
Першими вдячними слухачами Анни були продавчині у Кноксвілі. «Вони поставили мене на табуретку (тоді мені було десь чотири або, можливо, п'ять років) і з захопленням слухали останні хіти у моєму виконанні. «I was walking along, singing a song», – заспівала я без затримки».
Щойно вона чула пісню по радіо, відразу її підхоплювала і миттєво запам'ятовувала. «Для мене це було так само природно, як для змії скидати стару шкіру і одягатися в нову. Мені не доводилося докладати жодних зусиль. Я народилася із цим». Малою співала і в церковному хорі, ввібравши стилістику церковного госпелу, блюзу, інтуїтивно – ритмику музика Бі Бі Кінга, духовних піснеспівів, в яких любов і добро.
Анна Мэй Буллок відома всьому світові як Тіна Тернер. Американська та швейцарська співачка, авторка пісень, актриса і танцівниця. Володарка восьми премій «Греммі» та титулу «Королева рок-н-ролу». Увійшла до десятки найкращих танцюристів світу. Журнал «Rolling Stone» назвав її однією із найбільших співачок сучасності.
Історія танцю її любові та самотності у «Території особистості».

Олена Ємельянова

 

 

«At every moment, we always have a choice, even if it feels as if we don't. Sometimes that choice may simply be to think a more positive thought».
 
«Ви, мабуть, скажете, що буддистська думка була властива мені при народженні, адже диво в тому, що я ніколи не здавалася. Незважаючи на всі труднощі, весь біль, через який я пройшла, незважаючи на складні стосунки з матір'ю, я все ж таки залишалася життєрадісною, безтурботною й оптимістичною дитиною, і я пронесла цей стан через все своє життя. Люди запитують мене: Звідки в тобі стільки сил? Я кажу їм, що народилася такою. Я завжди була сильною та незалежною. Були труднощі, але я завжди знаходила сили побачити будь-яку ситуацію з хорошого боку».
 
«У мене було тяжке життя по іншому не сказати – це реальність, це правда… ось і все – це потрібно прийняти…».
 
«У сучасному світі ви можете дозволити собі мати вигляд на той вік, який оберете самі».
 
«Вважаю, почуття стилю є моєю вродженою особливістю та продовженням моєї особистості».
 
«Для того, щоб бути на істинному шляху і не сходити з нього, потрібно мати тих, хто молиться за тебе, в чиїх ти серцях. Люди світу повинні мати духовність і віру. Потрібно зрозуміти, хто ти є, щоб стати на правдивий шлях і залишатися світлою людиною».
 
Далі буде.

 

Фото https://us.forums.blizzard.com/en/wow/t/what-are-you-listening-to-now-v5-part-1/18660?page=296

 

Джерела:
https://knizhnik.org/tina-terner/moja-istorija-ljubvi/1
https://www.terve.fi/artikkelit/tina-turner
https://michaelcavacini.com/2023/05/24/remembering-tina-turner-the-queen-of-rock-roll/
https://www.mundoclasico.com/articulo/39261/El-reino-de-Anna-Mae-Bullock-Tina-Tuner-1939-2023#google_vignette
https://e-maribor.si/umrla-tina-turner-anna-mae-bullock/



Більше про бібліотеку тут

            Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

            Замовити книги можна тут



 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар