Сторінки

пʼятниця, 27 вересня 2024 р.

Пунктир

 Джорджо Армані. «Ризикувати бути собою…»

 

Англійці називають його «Королем», хоча американці претендують в цьому визначенні на першість. Він цікавий видатним режисерам, в 1990 році Мартін Скорсезе першим знімає про нього документальний фільм.  
Перший дизайнер, удостоєний зірки в Лос-Анжелесі на Родео Драйв та міжнародної нагороди суперзірка 2004 року. Небагато дизайнерів досягли такого рівня поваги, але й небагато людей працюють так, як Армані. Серед колег він цінує епатажного Жан-Поля Готьє та імпресіоністичного Дріса Ван Нотена.

    На його Fashion Week 2022–23, моделі на знак солідарності з Україною були одягнені в символічні жовтоблакитні кольори, що викликало найбільше інтерактивів у соцмережах.
Мандрівні шоу One Night Only, переносять всесвіт Армані у найважливіші міста світу: Венецію, Лондон, Токіо, Пекін, Рим, Нью-Йорк, Париж, Дубай, Сен-Моріц.Телевізор Армані не дивиться, за винятком кількох фільмів і серіалів: улюблений «The Crown».
Він колекціонує мушлі Сейшельських островів, статуетки зі східної порцеляни, скляні кулі та настільні глобуси. У вітальні його будинку майже весь простір займає Урі – смоляна горила художника та дизайнера з Ломбардії Маркантоніо Раймонді Малерба в натуральну величину. У нього велика гардеробна з одягом, розділеним за типом. Пануючий колір синій.
Його улюбленою стравою  є аноліні (макарони з начинкою з м’яса та сиру). Звичайно, без перебільшення, оскільки він вирішив завжди бути у формі. Його улюблений пес на прізвисько Джорджіо Армані (ксолоітцкуінтлі, або «мексиканський голий собака»)  переміг на Вестмінстерській виставці в 2012 році, і Джорджо ним дуже пишався.
Одна з надій Армані – побачити наших політиків гарно одягненими, можливо тоді світ стане іншим.
Революція в моді 1970-х, майже п`ять десятиліть яскравих втілень, проповідник позачасових силуетів, високоякісної майстерності та нейтральних тонів. Автор тієї самої геніальності простоти, яка робить класику позачасовою та вічною. А в ароматах його щосекундність життя, в яку хочеться огорнутись, як в справжнє щастя.
Його автобіографія, що вийшла на честь 40-річчя бренду, має назву «Per Amore» («З любов`ю»). Так, він все і завжди робить з любов`ю, можливо в цьому є справжній двигун його натхнення. А ще він зазначає, що в його родині є тенденція старіти, не маючи вигляду надто старих.
Джорджо Армані, який довів, що неодмінно потрібно ризикувати собою, щоб досягати максимуму,  в завершенні «Пунктиру».

 

«Я створюю світ прагнень, у якому багатство не римується з грубістю, золотом чи блиском, а скоріше з приглушеним, інтимним, відстороненим».
 
«Я дуже поважаю жінок – я думаю, вони вміють бути спокусливими, не вдаючись до ексгібіціонізму, який легко переходить у вульгарність і надмірність».
 
«Я прибрав жорсткість, яка була всередині, щоб надати [традиційному чоловічому піджаку] гнучкість кардигану та легкість сорочки, і я винайшов неструктурований піджак як для чоловіків, так і для жінок. Тепер ця манера одягатися стала класичною, чи, скоріше, «класичним Армані». Для досягнення цього схвалення публіки мало вирішальне значення: я маю на увазі справжню публіку, що складається зі звичайних чоловіків та жінок».
 
«Я ніколи не любив творчість заради себе самого, цей вибух уяви, який призводить до творів... Для мене навіть найвищий політ фантазії повинен мати сенс. Він має бути втілений у одязі чи аксесуарі, який зможе носити жінка чи чоловік».
 
«Якщо мене запитають, що складніше створювати колекцію для чоловіків чи жінок, я скажу, що чоловічу колекцію я малюю лівою рукою, це схоже на щоденні вправи як гами для піаніста».
 
«Я все ж таки романтик і в цій якості у мене є свої принципи і романтичні ідеали, я вважаю, що якщо твою сукню і надрукували в журналі і вона чудова, це не означає, що хтось комусь робить послугу. Звичайно, отримана нагорода це оцінка моєї роботи, що я пережив. Мені подобається моя робота і те, що вона гідно оцінена. Не думайте, що ви позбавитеся мене вручивши мені ту чи іншу нагороду, в мене ще дуже багато ідей. І кожна колекція для мене як перша, ось чому я кажу, що мав отримати приз за найкращу колекцію, а не звання суперзірки…»
 
«– Що робить вас щасливим?
– Я вже давно зрозумів, що люблю свою роботу. Це те, що мене ніколи не покине, це те, що я вмію і люблю робити. І навіть якщо я дуже зайнятий в цей момент, я щасливий, неймовірно щасливий».
 

Фото https://www.catwalkyourself.com/de/fashion-biographies/giorgio-armani/
https://ru.fashionnetwork.com/news/Giorgio-armani-odin-osobennyy-den%CA%B9-v-milane,1158626.html
 
Джерела:
https://www.harpersbazaar.com/fashion/designers/a44035546/giorgio-armani-autobiography/
https://www.officiel-online.com/all-news/giorgio-armani-autobiography/

Armani: империя без династии // Искусство управления : Аналитический журнал.– 2005.– №3.– С. 32–34.
Кудь, Янина Не будем о деньгах: [Джорджо Армани] / Янина Кудь // Бизнес.– 2002.– Ст. 46.– С. 7.
Мороз, Р. Elle выбирает:[Джорджо Армани] / Р. Мороз // Elle.– 2003.– Ст. 1.– С. 42–43.
Рюрикова, С.  Мания на Армани / С. Рюрикова // Огонек.– 2002.– Ст. 27.– С. 52-57.
Хаеуская, Дарина У меня много Андреев Шевченко... / Дарина Хаеуская // Сегодня.– 2002.– С. 11.
Янковская, В. Арманимания / В. Янковская // Натали.– 2003.– Ст. 3.– С. 192–195.





Більше про бібліотеку тут

            Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

            Замовити книги можна тут



 

Немає коментарів:

Дописати коментар