Сторінки

понеділок, 23 вересня 2024 р.

Пунктир

Джорджо Армані: «Найстильніші люди мають такий вигляд,
ніби не докладають жодних зусиль до власної зовнішності…»

 

Першим пошуки молодого творця зацікавили виробника тканин і дизайнера Ніно Черруті, який у 1965 році найняв його для розробки чоловічої колекції Hitman.
Протягом наступних шести років Джорджо працював над шиттям, кроєм і побудовою лекал, пізніше стилістом, зокрема, в Емануеля Унгаро.
Через дев`ять років почав створювати власні моделі для декількох італійських марок. Через тринадцять, у 1974-му, вперше представив колекцію під власним ім'ям. Друг Армані, архітектор Серджіо Галеотті, рік потому вмовляє його відкрити власну компанію і бере на себе фінансове керівництво. У 1980–1981 роках створено підрозділи «Giorgio Armani USA», «Emporio Armani» та «Armani Jeans». Невдовзі, після підписання угоди з корпорацією «L'Oreal», компанія «Giorgio Armani S.p.A.» випустить перший жіночій парфум «Armani Le Parfum», а невдовзі й чоловічий «Armani Eau Pour Homme». Американська модель і акторка зазначить, що «до Джорджіо не було італійської індустрії моди. Була індустрія італійських фабрик».
У сорочках і краватках його бренду з 1980 року полюбляє зніматися Річард Гір («Американський жиголо», реж. Пол. Шрейдер (1980). «Жигало» виявилася справжнім культурним вибухом у Голлівуді, пізніше представники Армані попрацюють й над тим, щоб саме червона доріжка стала своєрідним подіумом для його моделей. Трохи зусиль, і він стає першим дизайнером на цьому шляху, в якого для церемонії Оскар замовляють вбрання голлівудські зірки. Його найбільша професійна історія кохання – з Джоді Фостер, яка телефонує йому особисто, щоб отримати пораду, що вдягнути. До того ж, сукні його можна не міряти та після того, як вдягнули, – не дивитись у дзеркало. Вигляд, без усілякого сумніву, буде бездоганним і без цих уточнюючих дрібниць. Він насправді досконало вивчив все різноманіття й особливості фігур провідних акторів світу, й успіх у Голлівуді став черговою сходинкою на тому самому «ескалаторі» життя, що підіймав його вище та вище
Жива легенда, яка змінила погляд на моду, зберегла вірність собі та поціновувачам, майстер природньої елегантності та дизайнер, який найбільше продається у світі, Джорджі Армані у продовженні «Пунктиру».
 

«Коли справа доходить до спадкоємності, я вважаю, що найкращим рішенням є група людей, яким я довіряю і яких я обираю».
 
«Моя праця навчила мене з більшою повагою ставитись до людей».
 
«Ми з Версаче були представлені на крайнощах дизайну: я був мінімалістом, він був максималістом. Спрощення, але воно прижилося».
 
«Молоді люди хочуть Армані. Тому що він робить їх впевненими. Не обговорюється. Не піддається сумніву».
 
«Мати сексуальний вигляд – питання впевненості в собі. Це стан розуму в тій же мірі, що і стан тіла».
 
«Мій шлях до нового творіння починається всього з декількох ліній, накиданих на папері, і закінчується зображенням, що включає певну кількість елементів, скомбінованих таким чином. Простота – так, але така простота, що пробуджує силу. Простота ніколи не є відправною точкою; це точка прибуття».
 
«Навіть сьогодні, я бережно ставлюся до своєї незалежності. Це саме дороге для мене. Пристрасть. Риск. Чіпкість. Послідовність. Це моя професійна історія». 
 
«Люблю речі, які добре старіють – речі, які не датуються, які витримали випробування часом і які стають живими прикладами абсолютного кращого».
 
«Не можна жити одному, хтось повинен дати вам силу за допомогою погляду або жесту. Мені здається, це дуже важливо у житті».
 
«Не варто дуже старатися, коли вибираєте одяг: найстильніші люди мають такий вигляд, ніби не докладають жодних зусиль до власного зовнішнього вигляду. У підсумку, стиль зводиться до самовираження, і я не думаю, що хоч щось може мати справді жахливий вигляд на людині, яка є щирою сама з собою».
 

Фото https://people.com/style/giorgio-armani-best-fashion-moments/
 
Джерела:
https://www.harpersbazaar.com/fashion/designers/a44035546/giorgio-armani-autobiography/
https://www.officiel-online.com/all-news/giorgio-armani-autobiography/

Armani: империя без династии // Искусство управления : Аналитический журнал.– 2005.– №3.– С. 32–34.
Кудь, Янина Не будем о деньгах: [Джорджо Армани] / Янина Кудь // Бизнес.– 2002.– Ст. 46.– С. 7.
Мороз, Р. Elle выбирает:[Джорджо Армани] / Р. Мороз // Elle.– 2003.– Ст. 1.– С. 42–43.
Рюрикова, С.  Мания на Армани / С. Рюрикова // Огонек.– 2002.– Ст. 27.– С. 52-57.
Хаеуская, Дарина У меня много Андреев Шевченко... / Дарина Хаеуская // Сегодня.– 2002.– С. 11.
Янковская, В. Арманимания / В. Янковская // Натали.– 2003.– Ст. 3.– С. 192–195.



Більше про бібліотеку тут

            Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

            Замовити книги можна тут






 

Немає коментарів:

Дописати коментар