Сторінки

середа, 25 вересня 2024 р.

Пунктир

Джорджо Армани: «Я не змінюю свій стиль, я дозволяю йому еволюціонувати»

 

Його фахова команда – понад 8 000 людей, які своєю працею будують сьогодення та майбутнє «Armani Group». «Люди чекають від тебе допомоги і підтримки і, якщо ти не можеш забезпечити їх усім необхідним, значить ти їх зраджуєш. Це те, що мотивує мене, те, що дозволяє мені не кинути свою справу в майбутньому».
«Імперія» Джорджо Армані охоплює  понад 100 країн і має обіг в кілька мільйонів доларів.
Щодо особистого – воно є особистим. З кінця 1960-х років Армані мав стосунки з архітектором Серджо Галеотті (1940–1985), з яким разом заснував компанію «Giorgio Armani». За словами сестри Розанни, брат веде замкнутий спосіб життя і не має друзів. Виняток – баскетбольний тренер і президент клубу НБА «Майамі Хіт» Пет Райлі.
Він є художником костюмів у фільмах «Американський жиголо», «Втіха незнайомців», «Недоторканні», «Матриця» та «Молодий Папа».Є президентом баскетбольної команди «Олімпія Мілан», розробляв форму для британських спортсменів, гравців клубу «Челсі», форму італійських прапороносців для церемонії відкриття зимових Олімпійських ігор у Турині, одягав олімпійську та паралімпійську команди на Іграх в Парижі 2024 року. Лінія від бренду Emporio Armani EA7, що з’явилася на світ у 2004 році, називається так тому, що цифру 7 було надруковано на футболці Андрія Шевченка, який тоді грав за Мілан.
Як бачимо спортивна доріжка та любов до кіно, якими були позначені юнацькі роки життя, своє максимальне втілення знайшли.
Його називають піонером безгендерності, й він не сперечається: «Я перекроїв межу між статями, передаючи силу та солодкість від однієї до іншої». Це насправді так, бо   думка стала формою і стилем.
У Китаї в 2014-му він є першим модельєром, який підписав план житлової забудови, де всі будинки оснащено меблями Armani/Casa. Його цікавить цей бік дизайну, в тому числі. Шістнадцятьма роками раніше в Парижі відкривається перше кафе «Emporio Armani Caffè». Сьогодні їх дев'ять, розкиданих по всьому світу.
Автор першого дизайнерського телефону Notturno зразка 1987, безмежний Джорджо Армані у продовженні «Пунктиру».

 

«Чим успішнішим я стаю, тим більше я хочу залишатися таким, яким є, зі своїми недоліками і невпевненістю».
 
«Хороший одяг допомагає почуватися впевнено і поліпшити результат будь-якої діяльності».
 
«Хочу створити лінію одягу, яка буде зручна людям, але не буде дорогою».
 
«Це проблема сучасного світу: ніхто не хоче ризикувати, ризикувати бути собою».
 
«Я створюю дизайн для реальних людей. Я весь час думаю про наших клієнтів. Немає ніякої доброчинності в тому, щоб створювати одежу або аксесуари, які не є практичними».
 
«Я волію дивитись на природню жінку. Жінка повинна бути сміливою, для того щоб ставати старшою, ніколи не засмучуватися і тоді вона буде виглядати молодшою за свій вік».
 
«Я не роблю дизайн для подіуму або для зйомок журналу – я роблю дизайн для клієнтів».
 
«Я люблю рано вставати, займатися протягом години, здорово снідати, а потім йти до своєї студії».
 
«Я вважаю, що стиль – це єдина справжня розкіш, яка є справді жаданою».
 
«Я не змінюю свій стиль, я дозволяю йому еволюціонувати. Це завжди те, що мені приходилося робити в житті – демонструвати те, що я здатен вижити. Це в значній мірі моя філософія, як модельера. Я ніколи не вірив у дизайн заради дизайну. Для мене головне, щоб люди дійсно носили мій одяг».
 

Фото https://sourcingjournal.com/denim/denim-trends/wgsns-coloro-fw-22-23-color-forecast-seasonless-calming-sustainability-244606/
 
Джерела:
https://www.harpersbazaar.com/fashion/designers/a44035546/giorgio-armani-autobiography/
https://www.officiel-online.com/all-news/giorgio-armani-autobiography/

Armani: империя без династии // Искусство управления : Аналитический журнал.– 2005.– №3.– С. 32–34.

Кудь, Янина Не будем о деньгах: [Джорджо Армани] / Янина Кудь // Бизнес.– 2002.– Ст. 46.– С. 7.
Мороз, Р. Elle выбирает:[Джорджо Армани] / Р. Мороз // Elle.– 2003.– Ст. 1.– С. 42–43.
Рюрикова, С.  Мания на Армани / С. Рюрикова // Огонек.– 2002.– Ст. 27.– С. 52-57.
Хаеуская, Дарина У меня много Андреев Шевченко... / Дарина Хаеуская // Сегодня.– 2002.– С. 11.
Янковская, В. Арманимания / В. Янковская // Натали.– 2003.– Ст. 3.– С. 192–195.



Більше про бібліотеку тут

            Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

            Замовити книги можна тут


 

Немає коментарів:

Дописати коментар