Сторінки

пʼятниця, 20 вересня 2024 р.

Пунктир

Джорджо Армані: «Справжня розкіш – говорити те, що думаєш»

 

Він терпіти не може вислів «це модно», а його спосіб спостереження за світом настільки авторський, незабутній та відмінний, що його цілковито справедливо порівнюють із Мікеланджело та Фелліні.
Після служби в армії влаштувався підсобним робітником у великий міланський універмаг «La Rinascente», де працював сім років. Підвищення не змусило себе чекати: від оформлювача вітрин – до закупника одягу. Згодом він пожартує, що ніколи не працював оформлювачем вітрин у «La Rinascente», але з 1957 року «працював» там покупцем і тому розуміє смаки людей.
Хлопчиком у фільмі він бачить актора в картатій сорочці, яка його вражає. Він хоче створити таку саму та шукає тканину в крамницях, йому зі сміхом пропонують скатертини. Він зробить свою авторську картату сорочку самотужки так само, як винайде кольори, яких не існувало. Мова про greige, споріднений між сірим і бежевим.
На дизайнера ніколи не вчився і не вмів малювати в школі, єдине, що в нього виходило начерки грецьких храмів, але фігури людей представляли складність нездоланну. Медичний нахил дався взнаки, і Джорджо захоплювався анатомією та ліпив піщаних ляльок із захованими всередині кавовими зернами-серцем. Одне з найточніших, на власну думку, визначень себе належить Василю Кандинському: «Я шматок льоду з полум'ям, що горить усередині».
«Коли я починав і зараз мені не соромно про це казати, я зрисовував манекени в Іва Сен Лорана», – зізнається в одному з інтерв`ю. Після постійних практичних занять стало краще, і він «зміг виразити власні ідеї в малюнках і пропонувати їх швейним фабрикам, але це було занадто важко для втілення». Він і досі зберігає декілька ранніх ескізів, які зараз виявляються дуже простими. Малювати він навчився, ескізи створює від руки «Я віддаю перевагу швидкому ескізу, а не комп’ютерному рендерінгу: я бачу в ньому життя, і це те, що я шукаю у своїх творах».
Він упевнений, що одежа створюється замість ліків. «Я дійсно бажав турбуватись про людське тіло та був зачарований досконалістю людського організму, який й досі для мене таємниця велика. До речі, я хотів бути сільським доктором, про якого пишуть в книжках, лікарем, який лікує незаможних людей. Я вірю, що збереження життя – найпрекрасніше на світі. Замість цього, я намагаюсь зберегти зовнішність людини, завдячуючи одежі, разом із цим, пропонуючи їй змінити образ мислення. Я люблю людей від найзвичайнісіньких до відомих з усіма їхніми недоліками та слабкостями».
Єдиний акціонер Giorgio Armani S.p.A., володар одного з небагатьох італійських брендів, які залишаються незалежними та володар першого 39-поверхового, одного з найрозкішніших у світі готелів в будівлі Burj Khalifa (Дубаї), Джорджи Армані у продовженні «Пунктиру».

 

«…вважаю, що мій одяг може дати людям найкраще уявлення про себе. Збільшити їх почуття впевненості та щастя».
 
«Дешева пара взуття – погана економія. Не заощаджуйте на головному: взуття – основа вашого гардероба».
 
«Доглянута статура – відмінна візитівка. Ідеї та інтелект, ось що має значення. Але, якщо ви маєте добру статуру, яку постійно підтримуєте – це набагато краще».
 
«Елегантність – ключ до образу, непідвладного часу, до того, що ніколи не вийде з моди, з чим ніколи не вийдете з моди ви».
 
«Елегантність не впадає в очі, вона залишається в пам'яті».
 
«За великим рахунком, у мене немає можливості скористатися плодами мого фінансового успіху. Я просто боюся, що це покладе край моїй роботі, а я не хочу закінчувати свою роботу. Бо тільки вона підтримує в мені життя».
 
«Ідіоти ніколи не бувають елегантними. Навпаки, розумні, одягнувши на себе навіть дві ганчірки, одягаються логічно, тому завжди виглядають елегантними».
 
«Ретельно підібраний аромат може стати вашою відмінністю. Це перше, що відчувають люди, коли ви входите до кімнати, і останнє, що зникає, коли ви йдете».
 
«Справжня розкіш – говорити те, що думаєш».
 
«Піджак – основа гардероба. Він повинен бути добре пошитий, сидіти ідеально і бути скроєний так, щоб ви почували себе впевнено та комфортно. Коли на тобі гарний піджак, все інше додається».
Далі буде.
 

Фото https://www.amica.it/2024/08/17/giorgio-armani-90-cose-da-sapere/
 
Джерела:
https://www.harpersbazaar.com/fashion/designers/a44035546/giorgio-armani-autobiography/
https://www.officiel-online.com/all-news/giorgio-armani-autobiography/

Armani: империя без династии // Искусство управления : Аналитический журнал.– 2005.– №3.– С. 32–34.
Кудь, Янина Не будем о деньгах: [Джорджо Армани] / Янина Кудь // Бизнес.– 2002.– Ст. 46.– С. 7.
Мороз, Р. Elle выбирает:[Джорджо Армани] / Р. Мороз // Elle.– 2003.– Ст. 1.– С. 42–43.
Рюрикова, С.  Мания на Армани / С. Рюрикова // Огонек.– 2002.– Ст. 27.– С. 52-57.
Хаеуская, Дарина У меня много Андреев Шевченко... / Дарина Хаеуская // Сегодня.– 2002.– С. 11.
Янковская, В. Арманимания / В. Янковская // Натали.– 2003.– Ст. 3.– С. 192–195.



Більше про бібліотеку тут

            Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

            Замовити книги можна тут



 

Немає коментарів:

Дописати коментар