Сторінки

понеділок, 20 лютого 2023 р.

Пунктир

Альфред Нобель. Надзвичайний дар життя

Сьогодні у «Пунктирі» нащадок шведського вченого Улофа Рудбека, який цікавість до технологій взяв від батька –випускника Королівського технологічного інституту у Стокгольмі.

З дитинства його цікавило все вибухове. Суміш із нітрогліцерином у 1867 році він запатентував під назвою динаміт, до середини XX століття препарат використовувався як основна вибухова речовина у гірничій справі. Нобель був обраний членом Шведської королівської академії наук. Отримав 355 патентів на міжнародному рівні. До того ж, писав п`єси, прозу, знав шість мов.

 «Будь-який винахід і відкриття залишає в свідомості людей незгладимий слід, а це дозволяє сподіватися, що в поколіннях, які прийдуть нам на зміну, буде більше тих, хто здатний змінити культуру, зробити її краще і досконаліше».

«Війна – це жах із жахів, це найстрашніший злочин. Мені б хотілося винайти речовину чи машину такої руйнівної сили, щоб будь-яка війна взагалі стала б неможливою».

«Є дві речі, які я ніколи не позичаю – гроші і плани».

«Коли життя наближається до кінця і лише кілька кроків відділяють нас від могили, ми рідко шукаємо нових друзів, але більше довіряємо старим».

«Моя батьківщина всюди, де я дію, а дію я всюди».

«На жаль, долю не вдається перетворити на страхову компанію, навіть якщо ти готовий платити максимальну ціну за поліс».

«Хороша репутація важливіша, ніж чиста сорочка. Сорочку можна випрати, репутацію – ніколи».

«Я вважаю життя надзвичайним даром, дорогоцінним камінням, отриманим нами з рук матері-природи для того, щоб ми самі шліфували і полірували його до тих пір, поки його блиск не вартий нас за наші труди».

«Я нажив незліченне багатство. Пора віддавати його людям, нащадкам».

«Якщо у мене є тисяча ідей, і тільки одна з них виявляється плідною, я задоволений».

Фото: https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Alfred_Nobel

Джерела:

Англійська мова [Текст] : навч. посібник для вступників до вузів / Рецензенти: Б.М. Ажнюк, Т.Б. Гуляр ; Гол. ред. М.С. Тимошик. – Київ : Либідь , 1992. – 272 с.

Альфред Нобель [Текст] / О. де Руддер. – Р.-на-Д. : Феникс, 1997. – 319 с.

Під знаком Нобеля. Лауреати Нобелівської премії з літератури 1901-2006 [Текст] / Л. Є. Шкляр, А. Г. Шпиталь. – Київ : Грамота, 2006. – 504 с.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%BB%D1%8C%D1%84%D1%80%D0%B5%D0%B4_%D0%9D%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D1%8C

https://chas.news/past/istorii-pro-zapoviti-vchenih-pismennikiv-ta-biznesmeniv-yaki-nadihayut-i-divuyut

https://uafluh.ru/rizne/11890-alfred-nobel-krashhi-aforizmi.html

Більше про бібліотеку тут

Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар