Сторінки

середу, 1 лютого 2023 р.

Пунктир

Нікола Тесла. Секретні матеріали (продовження)

Досліди Тесли пов'язували з проблемою Тунгуського метеорита та «експериментом Філадельфія». Зокрема, припускають, що це був не метеорит, а трагедія була викликана черговим експериментом вченого. Стверджують також, що ФБР вилучило всі папери Ніколи, що залишилися після його смерті.

«Інтуїція – це щось таке, що випереджає точне знання. Наш мозок має, без сумніву, дуже чутливі нервові клітини, що дозволяє відчувати істину, навіть коли вона ще недоступна логічним висновком або іншим розумовим зусиллям».

«Кожен повинен вважати своє тіло безцінним даром від тих, кого він любить понад усе, прекрасним витвором мистецтва. Невимовна краса, таємниця, яка укладена в задумі людського буття настільки тонка, що навіть слово, подих, погляд, навіть думка можуть пошкодити її. Неохайність, яка множить хвороби і смерть, не просто самознищення, але і неймовірно аморальна звичка».

«Не буде великим злом, якщо студент впаде в оману; якщо ж помиляються великі уми, світ дорого оплачує їхні помилки».

«Немає нічого, що більшою мірою могло б привернути увагу людини і заслужило б бути предметом вивчення, ніж природа. Зрозуміти її величезний механізм, відкрити її творчі сили і пізнати закони, що керують нею – найбільша мета людського розуму».

«Поширення цивілізації можна порівняти з вогнем: спочатку це слабка іскра, потім мерехтливий вогник, а потім могутнє полум'я, наділене швидкістю і силою».

«Скільки людей називали мене фантазером, як насміхався над моїми ідеями наш заблукалий короткозорий світ. Нас розсудить час».

«У безперервній самоті розум стає все гострішим. Для того, щоб думати і винаходити, не потрібна велика лабораторія. Ідеї народжуються в умовах відсутності впливу на розум зовнішніх умов. Секрет винахідливості в самоті».

«Я не роблю креслень, не будую макети. В голові я створюю малюнок, по ньому ж подумки збираю прилад, тестую і запускаю його. За 20 років роботи, результати уявних випробувань, і випробування того ж приладу в майстерні завжди давали однакові результати».

«Я порізав палець, і він кривавить: цей палець – частина мене. Я бачу біль одного, і ця біль ранить мене теж: ми з другом єдині. І спостерігаючи поваленого ворога, навіть такого, про кого я шкодував би найменше в усьому Всесвіті, я все одно відчуваю скорботу. Хіба це не доводить, що ми всі лише частинка єдиного цілого?».

«Якщо переді мною стояло якесь виснажливе завдання, я накидався на нього знову і знову, поки не робив. Так я практикувався день за днем, з ранку до ночі. Спочатку це вимагало сильного розумового зусилля, спрямованого проти схильностей і бажань, але йшли роки, і це протиріччя слабшало, і нарешті мої воля і бажання стали одним і тим же. Такі вони і сьогодні, і в цьому лежить секрет всіх моїх успіхів».

Фото: https://uain.press/blogs/nikola-tesla-lyudina-yaka-zminila-svit-222232

Джерела:

Нікола Тесла [Текст] / О. Опанасенко ; авт. передм. І. Пінтосевич. – К. : Агенція ІРІО, 2017. – 95, [17] с.

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9D%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0_%D0%A2%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0

https://ukr.media/science/338423/

Більше про бібліотеку тут

Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

Замовити книги можна тут


Немає коментарів:

Дописати коментар