Сторінки

пʼятницю, 10 лютого 2023 р.

Book stories: з рук у руки

    До одного з найбільш теплих і яскравих свят напередодні весни – Дня закоханих в сьогоднішньому «Book stories: з рук у руки» наша користувачка Софія Бехтер ділиться враженнями від твору Ірен Роздобудько «Дві хвилини правди».

    Йдеться про книгу однієї з найпопулярніших сучасних українських письменниць, яка є авторкою понад двадцяти творів для дорослих і дітей. Ірен Роздобудько – володарка першої премії на Всеукраїнському конкурсі «Коронація слова», переможниця Міжнародному конкурсі дитячої літератури «Портал».

    «Для мене – це перший роман сучасного українського автора, якій пише такі історії до души. Основне для головної героїні, попри вік та обставини, не втратити віру у власні можливості та щастя. Та й і ім'я в неї відподне – Єва.

    Так, іноді потрібно зупинятися для того, щоб чіткіше розуміти важливі речі та змінити вектор життя. Попри втрачене кохання, попри все.

    Після читання в мене скалася думка, що потрібна екранізація цієї книги. Гортаючи сторінки, я немов створювала в уяві серіал, сюжет якого з кожною хвилиною стає дедалі цікавішим. Ти стовідсотково вживаєшся в усі виклики життя та серця разом із головною героїню, немов стаєш її справжньою подругою. Авторка створила настільки яскравих і реальних персонажів, що, здається, лише вчора ви бачилися та пили разом каву десь у центрі міста, ділилися переживаннями і думками про кохання та життя.

    Мені ця історія припала близькою до серця. Кожен герой, емоції від різноманітності життя, які я проводили крізь себе.

    Ця книга дала мені класні поради з приводу любові та життя. Навчила іншому її темпоритму – робити паузи для того, щоб чіткіше усвідомлювати подальші рухи. Рекомендую цю історію всім,  хто зараз мерзне, бо ця книга насправді зігріває серце. 😊

Роздобудько І. Дві хвилини правди [Текст] : роман / І. Роздобудько. – 3-тє вид.– Київ : Нора-друк, 2016.– 246 с.

 Більше про бібліотеку тут

Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар