Сторінки

четвер, 9 березня 2023 р.

Що читають бібліотекарі

Льюїс, Бенні. Вільно за 3 місяці. Як заговорити будь-якою мовою незалежно від віку та місцезнаходження [Текст]: Бенні Льюїс: переклад з англ. І. Семенюк. Харків : Ранок, 2019. – 272 с.

Ви хочете вивчати іноземні мови, але вам щось заважає, ви не впевнені у собі? Відомий блогер-поліглот Бенні Льюїс написав цю книжку саме для вас.

Бенні веде свій блог для тих, хто бажає спілкуватися іншими мовами. Учасники блогу діляться своїм досвідом і… просто спілкуються.

Аналізуючи свій та чужий досвід, Бенні Льюїс виділив найбільш поширені страхи та стереотипи, які заважають людині узятися за вивчення мови. Ось вони:

1. Дорослим важче вивчати мови, аніж дітям.

2. Я не маю здібностей до вивчення мов.

3. Я погано запам'ятовую слова.

4. Я не маю часу ходити на мовні курси.

5. Деякі мови занадто важкі.

6. Я боюся помилитися, у мене мовний бар'єр у спілкуванні з носіями мови.

7. Я завжди матиму акцент.

8. Якщо я забув мову, то вже не зможу відновити свої знання.

Пояснення цих страхів допоможе вам їх подолати.

Маленькі хитрощі досвідчених поліглотів теж стануть вам у нагоді.

Ось ще поради від Бенні Льюїса:

Не існує ідеального підходу до вивчення мов, універсального для всіх.

Жодні курси не є ідеальними.

Не починайте з докладного вивчення граматики.

Не кидайте вивчати мови, якщо відчуваєте вигоряння – це буває у всіх.

І найважливіше – хочете говорити – починайте з першого ж дня! Автор переконає вас, що це можливо.

Завдяки тому, що Бенні Льюїс блогер, книжка написана дуже простою мовою, без карколомних лінгвістичних термінів, зате з прикладами з досвіду багатьох людей, навіть з фізичними вадами. Тут ви знайдете поради, як вивчати мови по-сучасному, використовуючи всі можливості, що їх надає Інтернет.

Книга подарована Українським інститутом книги.

Олена Захарова,

 головний бібліограф відділу документів іноземними мовами


 Більше про бібліотеку тут

Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар