Кажуть,
що креативність – про те, як мислити поза межами, інші вважають, що бути креативним
– це цілковиті межі. Статистика ж свідчить, що близько ста відсотків компаній впевнені
– креативність безпосередньо впливає на результати. Проте, лише декілька з них
насправді розуміють про її походження та способи максимальної реалізації.
Авторами
видання, яке ми сьогодні презентуємо є, Кріс Ґріффітс – засновник і генеральний
директор OpenGenius. Він допоміг тисячам людей в усьому світі стимулювати
зростання бізнесу завдяки використанню потужних практичних інноваційних
процесів. Меліна Кості – професійна письменниця, пише про бізнес, редакторка з
досвідом маркетингового менеджменту та співавторка декількох книжок про
лідерство та розумне мислення.
«Посібник
із креативного мислення» пропонує чіткі та практичні інструменти і стратегії, включно із перевіреною системою Шукача Рішень.
Виникла проблема – покращуємо стратегічну майстерність і креативність для
прийняття найкращих рішень. Головна привабливість викладеного – досвід і
багаторічні дослідження. Отже, генерувати ще більше ідей та блискучих рішень
буде набагато простіше.
Книга має
три частини: власне мислення, поширені помилки з варіантами пошуку і вирішення
проблем та на «десерт», як надалі розвивати креатив і підтримувати його.
Рекомендуємо
всім, хто працює в галузі зовнішніх зв’язків і менеджменту ККД.
Джерело: Ґріффітс,
Кріс. Посібник із креативного мислення : ваш покроковий помічник для вирішення
проблем у бізнесі [Текст] / К. Ґріффітс, М. Кості ; пер. з англ. У. Курганова. –
Харків : Ранок : Фабула, 2020. – 286 с.
Немає коментарів:
Дописати коментар