Сторінки

вівторок, 3 березня 2015 р.

Майстрам пера та слова присвячується

 3 березня Всесвітній день письменника

День стає довшим, ніч коротшає. Сонце пригріває, а за вікнами вицвірінькують свою пісню птахи. Пахне свіжістю, останніми морозами і новими надіями. Весна прийшла. І нехай тільки за календарем.
3 березня весь світ відзначає день письменника. Як на мене, то це свято не просто так припадає на початок весни. Це дуже символічно вітати тих, хто надихається тим, що пересічному перехожому здається непримітним. Після холодної зими промерзлі Музи відвідують своїх підлеглих, і саме тоді народжуються шедеври. Як насправді я не знаю, бо я не письменник. Але мені здається, що у них складається все саме так.
Бути письменником – це професія, поклик душі, талант чи ремесло? Кожен сам вартий вибрати те, що йому ближче до душі.
Можна бути мільйон разів талановитим, але заривати свій талант під кіпою побутових проблем, низкою невдач чи звичайним ледарством. А можна наполегливо працювати, писати, перекреслювати, спалювати, і знову писати, але нести свою думку, рухатись вперед до поставлених цілей і досягати їх, торкаючись найпотаємніших струн душі читача, і насолоджуватись результатом.
Сказати напевно, письменництво – це титанічний труд чи Божий дар мені важко. Але я знаю напевно, що без жодного з цих інгредієнтів кінцевого  якісного продукту бути не може!
Зі святом, майстри пера, та його Величності Слова!

Немає коментарів:

Дописати коментар