Сторінки

понеділок, 23 січня 2023 р.

Пунктир

Джон Рокфе́ллер: «У мене було відчуття, що Бог допомагає мені у всіх починаннях, адже він знав, що я досягну успіху і буду допомагати іншим людям».

на завершення «Пунктиру»

Бізнес став приносити прибутки, а Джон став поступово скуповувати інші нафтові фірми по одній, невеликі підприємства, які не коштували надто дорого. Така стратегія не подобалася багатьом американцям. Вже до 1880 року, завдяки численним дрібним і середнім злиттям у руках Рокфеллера було зосереджено 95% нафтовидобутку Америки. Ставши монополістом, Standard Oil підняла ціни і стала найбільшою компанією в тогочасному світі.

«Ваш успіх безпосередньо залежить від самостійно прийнятих рішень».

«Вдало жартувати і брати гроші в борг краще раптово».

«Заробіть собі хорошу репутацію і решту життя вона буде працювати на Вас».

«Кожну невдачу я сприймав як нову можливість змінити щось у своєму житті».

«Терпіння – перша, і найголовніша передумова до спільного успіху справи».

«У мене було відчуття, що Бог допомагає мені у всіх починаннях, адже він знав, що я досягну успіху і буду допомагати іншим людям».

«Уміння правильно вести переговори і спілкуватися з людьми – це дуже цінний товар, який можна купити також як і продукти на ринку. Ось саме за такий товар я готовий заплатити значно більше, ніж за що небудь інше».

«Я ніколи не бачив нічого більш низького і ницого ніж людей, які роблять гроші заради грошей. Ви повинні мати більш глобальні цілі і мрії».

«Я ніколи не знав ким стану в цьому житті, але завжди відчував, що народжений для чогось більшого».

Фото: https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:John_D._Rockefeller

Джерела:

Chernov, Ron

Titan : the life of John D.Rockefeller,Sr. / Ron Chernov. – New York : Vintage Books, 1998. – 774 p.

http://www.outdoormedia.com.ua/dzhon-devison-rokfeller-krashhi-citati-i-dumki/

https://coma.in.ua/38706

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%BE%D0%BD_%D0%94%D0%B5%D0%B2%D1%96%D1%81%D0%BE%D0%BD_%D0%A0%D0%BE%D0%BA%D1%84%D0%B5%D0%BB%D0%BB%D0%B5%D1%80

Немає коментарів:

Дописати коментар