Сторінки

понеділок, 16 січня 2023 р.

Пунктир

Джон Рокфе́ллер: «Вдало жартувати і брати гроші в борг краще раптово» (продовження)

У 13 років Джон пішов до школи в місті Річфорд, в автобіографії він писав, що вчитися йому було важко і для виконання уроків доводилося старанно працювати. Успішно закінчивши школу, він вступив до коледжу Клівленда, де викладали бухгалтерію й основи комерції, але через деякий час прийшов до висновку, що тримісячні бухгалтерські курси і жага діяльності принесуть набагато більше, ніж роки навчання в коледжі, тому залишив навчання. 

«Добре управління полягає в тому, щоб показувати звичайним людям, як зробити роботу чудових людей».

«Знаєте, що приносить мені найбільше задоволення? Бачити, як повертаються дивіденди від вкладених мною зусиль».

«Я завжди намагався перетворити кожне лихо в можливість».

«Я краще найняв би людину з ентузіазмом, ніж людину, яка все знає».

«Я можу відзвітувати за кожен зароблений мною мільйон, крім першого».

«Я не думаю, що є якась інша якість настільки ж істотна для будь-якого виду успіху, як наполегливість».

«Я не знаю нічого більш жалюгідного, ніж людину, яка присвячує весь свій час тому, щоб робити гроші заради самих грошей».

«Я ніколи не здогадувався, ким стану в цьому житті, але я завжди знав, що народжений для чогось більшого».

«Якщо ваша єдина мета – стати багатим, то ви ніколи не досягнете її».

Далі буде.

Фото: https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:John_D._Rockefeller

Джерела: 

Chernov, Ron 

Titan : the life of John D.Rockefeller,Sr. / Ron Chernov. – New York : Vintage Books, 1998. – 774 p.

https://coma.in.ua/38706

https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B6%D0%BE%D0%BD_%D0%94%D0%B5%D0%B2%D1%96%D1%81%D0%BE%D0%BD_%D0%A0%D0%BE%D0%BA%D1%84%D0%B5%D0%BB%D0%BB%D0%B5%D1%80




Більше про бібліотеку тут

Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

Замовити книги можна тут 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар