Сторінки

пʼятницю, 10 квітня 2020 р.

Пунктир

Один з найвідоміших сучасних письменників, «батько українського бестселеру», журналіст. Автор крилатого вислову «Рукописи горять». Василь Шкляр у «Пунктирі»

«В ідеалі письменник не повинен займатися навіть громадською діяльністю і перейматися чистим мистецтвом. Та ми живемо в такій країні, де абстрагуватися неможливо».

«Головне для письменника — це стиль, манера письма, власний почерк, а це не передається в кіно. Фільм передає ідею, задум, сюжет, характери… Орієнтуватися на кіно — помилковий підхід».

«Дивіться, попри те, що мова наша зазнавала стільки ударів і заборон, та й сьогодні не може вільно дихати, досі ми не забезпечили рідній мові законодавчо статус, але все одно вона – одна з найуживаніших у світі».

«Людина наша так влаштована, що коли не даси – навіть там, де не треба, – то неспокійно себе почуває».

«Не мої моральні принципи – повертатись у ту саму річку».

«Часто запитують мене, чому я не йду аж там навіть у президенти. Я кажу, що в мене найвища посада в Україні – посада нормального чесного письменника».

«Я в такій сфері працював, де хабарі не пропонують».

«Я все своє життя був у любові, а там, де любов перемагає – немає жалю».

«Якщо ви візьмете всі мої повстанські романи, то побачите, що їх шлях так чи інакше веде на Тернопільщину».

Коновод, М.  Чорний ворон - в Січеславі: [Про перебуванні в Дніпропетровську відомого письменника В.Шкляра] [Текст] / М. Коновод // Січеслав : Літературно-мистецький та публіцистичний часопис письменників Січеславії. Засновник Нац. спілка письменників України. - 2011. - № 2. - С. 208-209

Шкляр, Василь Миколайович. СамотнійСамотній вовк (елементал) [Текст] : роман / В. Шкляр. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2018. - 224 с.




Більше про бібліотеку тут


Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар