Сторінки

четвер, 2 квітня 2020 р.

Що читають бібліотекарі

Лузина, Лада. Волшебные традиции украинок [Текст] / Л. Лузина ; худож.: К. Дудник, О. А. Гукалова. - Харьков : Фолио, 2018. - 63 с. : цв. ил., фот. цв.

Популярна українська письменниця Лада Лузіна присвятила свою нову книгу дослідженню народних традицій українок. Читачі можуть дізнатися про те, якими унікальними знаннями і уміннями володіли наші прабабусі, яку активну участь приймали вони у будуванні власної долі.
Великою допомогою в цьому були старовинні обряди, традиції та вірування. 
Опис одного з цікавих обрядів залишив нам французький інженер Гійом Левассер де Боплан, який побував у нашій країні у ХVII ст.: «На Украине, наперекор всем народам, не хлопцы сватают девчат, а девчата предлагают им свою руку и редко не достигают своей цели… Им помогает особенное суеверие». Ця чудова народна традиція була відображена у старовинній пісні:
Ой, прийшла Маруся, стала біля ліжка:
–Прийміть мене, мамо, я ваша невістка.
Ой, прийшла Маруся, стала коло столу:
–Прийміть мене. Мамо, я люблю Миколу.
Ой, прийшла Маруся, стала у куточку:
–Прийміть мене, мамо, за рідную дочку.
Кожна нова сторінка книги добавляє нові риси, які були притаманні прадавнім українкам. І ось я вже бачу їх: красивих, розумних, сміливих, гордих і самостійних.  
Ця прекрасно ілюстрована  з цікавим змістом книга стане справжнім подарунком для тих допитливих, які цікавляться історією українського народу. Для дівчат, які хочуть відчути магію народних ворожінь є докладний інструктаж, як це зробити. 
Є бажаючі?  :)


Олена Вауліна, провідний бібліотекар відділу наукового опрацювання документів та організації каталогів




Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут 

Немає коментарів:

Дописати коментар