Сторінки

пʼятницю, 2 серпня 2019 р.

Пунктир

Богдан Ступка - видатний театральний і кіноактор, володар численних звань і премій за внесок у розвиток мистецтва. Його творча біографія нараховує близько ста тридцяти фільмів і серіалів, півсотні ролей у театрі. Ціла епоха і символ української акторської майстерності в «Пунктирі».

«Богдан Ступка міцно пустив коріння в українську землю, був і є невід'ємною частиною України».
Михайло Рева

«Все наше життя - суцільна імпровізація, а значить, все наше життя - це джаз».

«Господу Богу все добре вдалося — і народження людини, і юність, і зрілість. А ось старість — ні. Ідеш по вулиці, а ноги підкошуються. І думаєш: ще недавно бігав, куди все поділося? Адже в людині тільки тіло старіє, а душа залишається молодою».

«Мені всі кажуть: “Богдане, ти збожеволів на своїх українцях”. А я ось недавно з’ясував, що сім’я Фрейда була родом з України, з містечка Тисмениця. Поїхав туди. Ось, кажу, адже Фрейд з ваших місць! А вони без поняття. Сидять всі й норкові шуби шиють …»

«Мрією мого життя було, щоб українська культура стала відома в усьому світі. Мрії повинні здійснюватися, і я щасливий, що маю можливість сприяти цьому».

«Мужики дуже люблять перевдягатися, більше, ніж жінки. Візьміть історію костюма, і ви побачите, що для себе тільки чоловіки не придумували! Мужики– як півні, тільки б перед жінками крутитися».

«Роби справу чесно, з душею — і твоє до тебе прийде… Але це не означає, що вже завтра з’являться золоті гори».

«Український глядач – найкращий глядач у світі, і його вдячність і оплески є кращою нагородою для акторів і меценатів. Ми – громадяни однієї країни, і обов’язок кожного – зберегти її культурне багатство».

«Хай кажуть, що хочуть, а я живу, як живу».

«Шекспір сказав: «Світ — театр і ми всі в ньому актори». А Сковорода ще доповнив, сказав: «І кожен грає ту роль, на яку його поставили». Я думаю, це правильно».

Загребельний, Михайло Павлович. 
Богдан Ступка [Текст] / М. П. Загребельний ; худож. О. Д. Кононученко.- Х. : Бібколектор, 2016. - 118 с.

https://24tv.ua/lifestyle/ru/bogdan_stupka_interesnye_fakty_o_genialnom_aktere_v_den_pamjati_n844192



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар