Сторінки

вівторок, 7 квітня 2015 р.

Здоров’я – запорука щасливого життя

Здоров’я людини закладається ще до її народження. Дуже важливим для його формування є період дитинства та юнацтва. Тому вже з дитячих років необхідно розвивати навички здорового способу життя.
Що ж являє собою здоров’я? Здоров’я — це стан нормального, гармонічного функціонування всіх органів і систем не тільки за звичайних умов, але й під час фізичних і емоційних навантажень. Нормальний стан здоров’я, як правило, визначається гарним самопочуттям людини. Та навіть за цих умов варто правильно та розумно влаштувати свій побут і життєдіяльність, щоб здоров’я залишалося міцним і надійним завжди. 
Не дарма існує Всесвітній день здоров’я, що відзначається щорічно 7-го квітня та спрямований на залучення широкої громадської уваги до проблем і питань здоров’я.
У Всесвітній день здоров’я наголошують на профілактичні заходи щодо збереження власного здоров’я. У ДОУНБ є багато видань, які у популярній формі розповідають як зберегти та зміцнити своє здоров’я.
Приходьте і переконайтесь! У Всесвітній день здоров’я ми щиро бажаємо всім бути здоровими і життєрадісними!



Більше про бібіотеку тут
Ми в соціальних мережах: Vkontakte Facebook Twitter

Немає коментарів:

Дописати коментар