Сторінки

вівторок, 29 листопада 2022 р.

Пунктир

Freddie Mercury. Найбільш самотня людина (продовження)

На сцені він поставав харизматичним і ексцентричним артистом, в реальному житті залишався сором'язливим хлопцем, що уникав спілкування з журналістами. Наш герой полюбляв котів, а його улюбленим кольором  був жовтий. Ми насправді доволі мало знаємо про того, кого обожнювали мільйони. 

Фредді Мерк’юрі в продовженні «Пунктиру».

«Моя любов небезпечна. А хто хоче безпечної любові? Уявіть, якби я написав пісню: «Моя любов безпечна». Вона б ніколи не продалася».

«По суті, мій вид самотності пережити найважче. Самотність зовсім не означає, що ти замкнений один у своїй кімнаті. Ти можеш бути в людному місці і відчувати себе як і раніше найбільш самотньою людиною, тому що нікому по-справжньому не належиш».

«Справжній талант завжди проб'є собі дорогу».

«Сучасний живопис – як жінки: ним ніколи не насолодишся, якщо спробуєш його зрозуміти».

«У мене немає жодного бажання жити до семидесяти років: це, напевно, дуже нудне заняття».

«У молодості, коли у мене взагалі не було грошей, я відкладав потроху, скажімо, тижнів на два, а потім за один день все спускав – з великим задоволенням».

«Чим більше у мене проблем, тим кращі мої пісні».

«Щастя не купиш. Але гроші можуть допомогти його віднайти».

«Я впевнений, що кохання понад усе, але кохання може знищити тебе. Потрібно бути дуже сильним. Любов може зруйнувати все, що ти збудував, якщо ти їй дозволиш».

«Я думаю, що кращий спосіб роботи з іншими людьми, це коли ти повністю занурюєшся в неї і просто робиш свою справу. Якщо при цьому вона запалює тебе, значить все вийшло – в іншому ж випадку відмовся від неї!».

«Я завжди знав, що я зірка. А тепер і весь світ зі мною згоден».

«Я заробив багато грошей і міг би жити розкішно до самої смерті, але мені потрібно щось робити. У мене багато енергії, і їй потрібен вихід. Я не можу безцільно провести день в ліжку».

Фото: https://maximum.fm/freddi-merkyuri-biografiya-malovidomi-fakti-pro-frontmena-queen_n166077

Джерела:

Виноградова, Т. Р. Характер как судьба. Великие несломленные / Т. Виноградова.- Харків : Аргумент Принт, 2015. – 352 с.

Удодова, Л. Рыбка по имени Меркьюри / Лида Удодова. – (Зона риска) // Здоровье. – 2008. – № 8. – С. 68–69

Фристоун, П. Фредди Меркьюри : воспоминания близкого друга / Питер Фристоун; Пер. с англ. Т. Давыдовой. – Екатеринбург : У-Фактория, 2005. – 352 с. 

http://rockquotes.eugene-home.kiev.ua/index.php?id=9&mus_surname=%D0%9C%D0%B5%D1%80%D0%BA%27%D1%8E%D1%80%D1%96




Більше про бібліотеку тут

Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

Замовити книги можна тут


Немає коментарів:

Дописати коментар