Сторінки

середу, 23 листопада 2022 р.

Пунктир

Freddie Mercurу.

Щастя та сум геніальності…


58-ме місце в опитуванні «100 найбільших британців», організованому компанією Бі-бі-сі (2002), за версією журналу Blender – друге місце серед вокалістів (перше серед чоловіків) у 2005-му, 18-е місце в списку «100 найкращих вокалістів всіх часів за версією журналу Rolling Stone» у 2008-му… Фанат Японії та володар колекції зразків японського мистецтва… 

При народженні він отримав ім'я Фарух, що в перекладі – «прекрасний» та «щасливий». Він виправдав, залишивши свій голос та одвічну загадку яскравої самотньої комети, що лишає свій слід у серцях. Назавжди. 


«В любові неможливо володіти собою, і я ненавиджу це почуття. Я пролив ріки сліз. Я можу бути жорстким зовні, але у мене дуже ніжне серце. На сцені я демонструю свою мужність, жорсткий вигляд, але у мене є і сентиментальна сторона; я здатний танути, як масло».

«В мене весь час запитують, про що мої тексти. А я відповідаю, як відповів би будь-який пристойний поет, якби ви наважилися просити його проаналізувати власні роботи – вони саме про те, про що вам здається».

«Ви можете мати в житті все і при цьому залишатися найсамотнішою людиною. І це найгіркіший вид самотності. Успіх приніс мені всесвітнє поклоніння та мільйони фунтів стерлінгів. Але це не дало мені володіти тим, чого всі ми потребуємо: любовні тривалі відносини».

«Виключно правильні люди стомлюють мене до смерті. Мені подобається оточувати себе дивними та цікавими людьми, тому що вони дають відчуття повноти життя. Так, мені подобаються фріки».

«Глядачі люблять мене. Ось чому їм важко повірити, що хто-небудь такий як Фредді Мерк'юрі може бути самотнім».

«Дехто згоден на друге місце, але не я. Для мене це поразка. Якщо ви відчули, що значить бути першим, то другого номера вам вже не достатньо!».

«Життя – це гра. Все залежить від тебе, твої ідеї, твої думки. Потрібно лише тільки підняти свою гепу з дивана і йти вперед, нехай повільно, але до вершини!».

«Любов – це те, чого найважче досягти…».

«Люди, які знайомляться зі мною, думають, що я зараз їх приб'ю. А насправді я дуже сором'язливий».

«Моя душа, як медаль, має дві сторони: одну світлу, іншу темну».

Фото: https://www.varesenews.it/photogallery/freddie-mercury/

Джерела:

Виноградова, Т. Р. Характер как судьба. Великие несломленные / Т. Виноградова.- Харків : Аргумент Принт, 2015. – 352 с.

Удодова, Л. Рыбка по имени Меркьюри / Лида Удодова. – (Зона риска) // Здоровье. – 2008. – № 8. – С. 68–69

Фристоун, П. Фредди Меркьюри : воспоминания близкого друга / Питер Фристоун; Пер. с англ. Т. Давыдовой. – Екатеринбург : У-Фактория, 2005. – 352 с. 

http://rockquotes.eugene-home.kiev.ua/index.php?id=9&mus_surname=%D0%9C%D0%B5%D1%80%D0%BA%27%D1%8E%D1%80%D1%96



Більше про бібліотеку тут

Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

Замовити книги можна тут 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар