Сторінки

четвер, 31 серпня 2017 р.

Що читають бібліотекарі

1000 фактів про Україну [Текст] : довідкове видання / В.М. Скляренко. - Харків: Бібколектор, 2013. – 315 с. 

Переді мною книга, яку я щойно прочитала «100 фактів про Україну». З нею я поринула у дивовижний світ нашої неньки України, з нею я мандрувала і в печері Кіїк-Коба та Старосілля, з нею я побувала на стоянках неандертальців, які жили переважно в Криму. 
Дуже цікаво мені було дізнатися про походження назви «Україна». Загадка походження назви країни так і залишилась нерозгаданою. Про заборону української мови теж можна дізнатися з різноманітних наказів та циркулярів, в яких повідомлено про заборону більше ніж 170 разів української мови. Особливе захоплення у мене викликала розповідь про «Пересопницьке Євангіліє». Воно відрізняється високим рівнем художнього оформлення, а написане воно в 1556-1561 роках давньоукраїнською мовою на замовлення княгині Гольшанської. А зберігається ця книга в Національній бібліотеці України ім. Вернадського і саме на ній, як на Конституції України, приносять присягу президенти країни! Дуже цікаво було дізнатися про відкриття першої публічної бібліотеки України - у 1829 році в Одесі, а початок її було покладено дарунком відомого мецената, графа М.Толстого. Цікаво було дізнатися про те, де з`явилась перша газета в Україні, де було знято перший український телефільм «Вогняний потяг». І ще багато-багато цікавенького про історію та політику, науку і техніку, мистецтво і спорт я дізналася з цього видання.
Книга буде корисна всім віковим категоріям. Зануртеся у світ української історії!

Тетяна Мищенко, завідуюча патентно-технічним відділом 



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах:   Facebook  Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар