Сторінки

вівторок, 15 листопада 2016 р.

RFID-чіпи у книжках

Інноваційна компанія  з просування книжок діє у Бразилії. У видання вбудовують чіпи з десятьма безкоштовними поїздками у метро. Поштовхом для цього стало дослідження  бразильського Інституту книги, за підсумками якого зясувалося, що  бразилець читає не більше двох книжок на рік. Саме для поліпшення ситуації видавництво L&PM Editores разом з рекламним агентством Africa створили так звані «книжки-квитки» — видання, у які вбудовано проїзний на метро. Обрати можна одну з десяти книжок  авторства Чарльза М. Шульца, Джима Девіса, Пабла Неруди, Френсіса Скотта Фіцджеральда, Сунь Цзи, Артура Конан Дойла, Вільяма Шекспіра, Агати Крісті, Маурісіо де Соуза і Маріо Кінтана.
Проходячи через турнікет, читач сканує книгу, наче звичайний проїзний.  Для максимальної доступності сервісу на деяких станціях організовано  точки продажу. По закінченню безкоштовних поїздок, читач може поповнити проїзний через інтернет. А коли книжку прочитано, її варто передати другові.Організатори вже продали понад 10 000 книг. А популярність ідеї, дозволяє замислитися над втіленням проекту в інших бразильських містах. 



Ми в соціальних мережах:  Vkontakte Facebook Twitter 

Немає коментарів:

Дописати коментар