Сторінки

середа, 26 липня 2023 р.

Винахідники, віват!


 Футуристична електровантажівка 
Віталія Бризгалова

 

Винахідник із Кривого Рогу Віталій Бризгалов зібрав першу в Україні електровантажівку.
Причому це не проєкт і не макет, а вже цілком справжня машина, яку винахідник пропонує запустити в масове виробництво.
Наш земляк, винахідник Віталій Бризгалов, презентував свою розробку на Форумі інноваційних виробництв в індустріальному парку Білої Церкви.
«В рух машину приводитиме наш власний електродвигун, який ми розробили та виготовили. Передній або повний привід, від 30 до 80 кВт», – зазначив Віталій.
Двигун суттєво відрізняється від тих, які зазвичай встановлюють в електричних автівках. Розробник наголосив: «Наш мотор – це модернізований вентильний реактивний мотор. Модернізація повністю позбавила мотор відомих недоліків: пульсації моменту та складного інвертора. Наразі це, мабуть, найнадійніший тип мотора. Він не містить магнітів, «білячої» клітки і має повністю пасивний ротор. Що дає суттєві переваги в надійності і в русі. А вдвічі менше міді суттєво знижує вартість мотора». Він додав, що особливістю двигуна також є вільний холостий хід, хороший накат і динамічне управління рекуперацією з контрольованою інтенсивністю гальмування (майже до відмови від механічних гальм). Крім того, Віталій розповів, що при створенні електромобілю використовували максимальну кількість деталей власного та вітчизняного виробництва.

За його словами, вантажний відсік може бути як із відкритим кузовом, так і з встановленим спецобладнанням для прибирання вулиць, маніпулятором, вишкою для ремонту тощо. Машина обладнана літієвим акумулятором LiFePO4. Як зазначили розробники, 40кВт/г ємності вистачить на 200 км ходу. При цьому потужність акумулятора можна збільшувати чи зменшувати (залежно від вимог замовника) за рахунок модульної конструкції. Винахідник назвав своє дітище комерційним електромобілем CoolOn. В основі електричної вантажівки лежить модульна платформа, яка дозволить встановлювати різні види кузовів і змінювати колісну базу. «Кулон може легко стати кемпером, будинком на колесах, майстернею або гаражем для електросамокатів. Автомобіль, що окупається, для всіх. Робимо можливість робити будь-які добудови...», – заявив талановитий криворожанин.
Хоча перша в Україні електровантажівка і вийшла на ходові випробування, її доопрацювання займе якийсь час. Віталій хоче гарантувати функціонування та безпеку авто на найвищому рівні.
Творець машини мріє про мінімальний щорічний випуск двох тисяч таких машин і максимальний – 20 тисяч екземплярів. На його думку, це за 10 років покриє дефіцит українського ринку у таких машинах. За його розрахунками, наша країна потребує приблизно 200 тисяч нових вантажівок. Цей дефіцит можна заповнити екологічними електрокарами.
Планується, що автомобіль буде екологічно безпечним і містким. За словами розробника, новий транспорт можна буде купити дешевше за «газельку

 

Тетяна Мищенко, завідувачка патентно-технічного відділу




 Більше про бібліотеку тут

            Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

            Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар