Сторінки

середу, 7 квітня 2021 р.

На долоні історії

Якби ви почули про Мері Вестмакотт, то, можливо, й не відразу б здогадалися, хто приховується за цим таємничим іменем. «Ця жінка заробила на вбивствах більше, ніж будь-яка інша, включаючи Лукрецію Борджиа», – говорив Вінстон Черчилль. Життя «королеви» детективу Агати Крісті , не менш цікаве, ніж її твори, у рубриці  «На долоні історії».  


Народилася наша героїня в сім’ї заможних переселенців зі США восени 1890-го в місті Торкі графства Девон. Росла доволі освіченою, але замкнутою дитиною. Можливо, той факт, що її брат і сестра були значно старшими і не дуже бавилися з нею, сприяв усамітненню та мовчазності. Через багато років в «Автобіографії» вона напише: «Так я опинилася у своєму власному світі з моїми товаришами в іграх. Думаю, це чудово. Я ніколи не знала, що таке нудьга…».

З малих років обожнювала гратися у саду. З часом згадувала: «Скільки себе пам’ятаю, у моїй свідомості існував цілий набір різних вигаданих мною друзів. Перша компанія – це були Кошенята. Хто були Кошенята, не знаю, – не знаю також, чи була я одним із них, – пам’ятаю лише їхні імена: Кловер, Блекі та ще троє». Власним фантазіям вона віддавала перевагу перед гарними коштовними ляльками.

Пригадувала дитинство й так: «Стосовно мене в родині існувала стійка думка, що я нетямуща. Я ніколи не встигала за неймовірно швидкою реакцією мами й сестри. До того ж мої висловлювання вирізнялися деякою незрозумілістю. Коли мені треба було щось сказати, я ледве добирала потрібні слова. «Агата така нетямуща!» – постійно вигукували всі оточуючі. От уже чиста правда, я це знала і повністю погоджувалась. Однак ніскільки не переймалася і не сумувала з цього приводу… Що ж стосується незрозумілого мовлення, то недорікуватість залишається при мені назавжди. Можливо, саме тому я вирішила стати письменницею…».

Хто б тоді знав, що «нетямуща» Агата Мері Кларисса Міллер (а саме так звали насправді нашу героїню) згодом стане однією з найвідоміших у світі представниць детективного жанру. 

(Далі буде)

https://neuronews.com.ua/ua/archive/2017/7-8%2891%29/pages-57-62/agata-kristi-rozsliduvannya-z-bagatma-nevidomimi#gsc.tab=0

Бушардо, Югетт. Агата Кристи как она есть [Текст] / Ю. Бушардо. – М. : Радуга, 2001. – 228 с. – (Сквозь призму времени. Биографии). 




Більше про бібліотеку тут

Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

Замовити книги можна тут  

 


 

Немає коментарів:

Дописати коментар