Сторінки

пʼятницю, 22 листопада 2019 р.

Пунктир



Мерілін Монро
«Часто буває цілком достатньо просто бути з кимось. Не обов'язково торкатися один до одного, говорити про щось. Досить просто відчувати зв'язок між вами двома, відчувати, що ти не самотній ».

«Чесно кажучи, мені не потрібен той, хто бачить в мені тільки хороше, мені потрібен той, хто бачить в мені і погане, але при цьому все ще хоче бути зі мною».
«Чоловіки думають, що дівчата подібні книгам - якщо обкладинка не приваблює, то і читати не варто».
«Що хорошого в тому, щоб бути Мерлін Монро? Чому я не можу бути просто звичайною жінкою? Жінкою, яка може мати сім'ю ... Я хотіла б мати лише одну дитину. Мою власну ».
«Я думаю, що на все є свої причини. Люди змінюють, і ви вчитеся не ображатися на них. Навколо так багато неправильних речей, що ви починаєте цінувати, коли зустрічаєте серед них правильні. Ви вірите, коли вас обманюють, але, врешті-решт, вчитеся не вірити нікому, крім себе».
«Я егоїстична, нетерпляча і невпевнена в собі. Я роблю помилки, можу вийти з себе і часом зі мною важко впоратися. Але якщо ви не можете спілкуватися зі мною, коли я в поганому настрої, то чи не заслуговуєте мого суспільства і в хорошому».
«Я завжди відчувала, що мене не існує; єдина можливість бути для мене - це, напевно, бути кимось іншим. Тому я і захотіла стати акторкою. »
 «Я згодна жити в світі, яким правлять чоловіки, до тих пір, поки можу бути в цьому світі жінкою».

https://citaty.info/man/merilin-monro?sort_by=rating&page=7

Тараборелли, Рэнди. 
Мэрилин Монро. Тайная жизнь самой известной женщины в мире [Текст] / Р. Тараборелли ; Пер. с англ. А. Степановой. - М. : Эксмо, 2010. - 544 с. - (VIP персоны).
Бадрак, Валентин. 
Стратегии гениальных женщин [Аудиокнига] / В. Бадрак. - К. : Сідіком Україна, 2008. -  эл. опт. диск (DVD-ROM); МР3-360.




Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут


Немає коментарів:

Дописати коментар