Сторінки

середу, 27 листопада 2019 р.

Пунктир

Вінсент Виллем Ван Гог. Одна одна з найкоротших творчих кар'єр в історії мистецтва - десять років. Саме за цей проміжок часу він створив таку кількість полотен, якої не було в жодного з відомих живописців, хоча за життя продав лише одну картину.

«…Життя без кохання я вважаю гріховним і аморальним станом».
«Книга - це не тільки всі твори літератури, але також совість, розум і мистецтво».
«Книжкові магазини завжди нагадують мені, що в світі є хороші речі».
«Краще говорити менше, але вибирати такі слова, в яких багато сенсу, ніж вимовляти довгі, але порожні промови, які настільки ж марні, як легко вимовляються».
«Людина несе в душі своїй яскраве полум'я, але ніхто не заходить погрітися біля нього: перехожі помічають лише маленький димок, що вибивається з труби, і йдуть своєю дорогою».
«Людина приходить у світ не для того, щоб прожити життя щасливо, навіть не для того, щоб прожити її чесно. Він приходить у світ для того, щоб створити щось велике для всього суспільства, для того, щоб досягти душевної висоти і піднятися над вульгарністю існування майже всіх своїх побратимів».
«На мій погляд, я часто, хоча і не кожен день, буваю казково багатий - не грошима, а тим, що знаходжу в своїй роботі щось таке, чому можу присвятити душу і серце, що надихає мене і надає сенс мого життя».
«Не існує такого поняття, як негарна жінка».
«Нехай я отримую удари, нерідко роблю помилки, часто буваю неправий - все це не так страшно, тому що в основному я все-таки має рацію».
«Нормальність - це асфальтована дорога: по ній зручно йти, але квіти на ній не ростуть.»

https://citaty.info/man/vinsent-van-gog?sort_by=rating&page=4
Ван Гог, Винсент. Письма [Текст] / Винсент Ван Гог; Пер. П.Мелковой. - Спб. : Азбука, 2000. - 848 с.

Пажак, Фредерік. Ван Гог. Іскріння [Текст] / Ф. Пажак ; пер. з фр. І. Рябчий. - К. : Нора-Друк, 2018. - 264 с. : іл. - (Біографії).




Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар