Сторінки

пʼятницю, 1 листопада 2019 р.

Пунктир

Нікола Тесла найвеличніший винахідник і вчений ХХ століття. Його відкриття назавжди змінили світ і стали основними віхами другого етапу промислової революції і дивовижними фактами його біографії. Пізнаємо творця у «Пунктирі».


«Великі таємниці нашого буття ще тільки належить розгадати, навіть смерть може виявитися не кінцем.»

«Дія навіть самого крихітної істоти призводить до змін у всьому всесвіті.»

«З тих пір пройшло 80 років і я як і раніше задаю собі це ж питання (прим. - Що ж таке електрика?), але не в змозі відповісти на нього.»

«Мені не потрібні моделі, малюнки, експерименти. Коли у мене народжуються ідеї, я в уяві починаю будувати прилад, міняю конструкцію, вдосконалюю її, і включаю. І мені абсолютно байдуже проводяться випробування приладу у мене в думках або в майстерні - результати будуть однаковими. За 20 років у мене не було жодного винятку.»

«Мені потрібно завершити будівництво моєї станції. Це буде крок, який просуне людство вперед на ціле століття.»

«Наш світ занурений у величезний океан енергії, ми летимо в нескінченному просторі з незбагненною швидкістю. Все навколо обертається, рухається - все енергія. Перед нами грандіозне завдання - знайти способи видобутку цієї енергії. Тоді, витягуючи її з цього невичерпного джерела, людство буде просуватися вперед гігантськими кроками.»

«Скільки людей називали мене фантазером, як насміхався над моїми ідеями наш короткозорий світ, що помиляється. Нас розсудить час.»

«Я не працюю більше для сьогодення, я працюю для майбутнього.»

https://uk.wikiquote.org/wiki/%D0%9D%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0_%D0%A2%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0

Сейфер, Марк. Никола Тесла. Повелитель  Вселенной [Текст] / М. Сейфер ; Пер. с англ. Е. Моисеевой. - М. : Яуза. - [Б. м.] : Эксмо, 2007. - 608 с. : фото. - (Раскрытые тайны).

Фейгин, Олег Орестович. Никола Тесла: наследие великого изобретателя [Текст] / О. Фейгин. - М. : Альпина нон-фикшн, 2012. - 324 с. : ил. - (Тайны атомного века).

Опанасенко, Ольга. Нікола Тесла [Текст] / О. Опанасенко ; авт. передм. І. Пінтосевич. - К. : Агенція ІРІО, 2017. - 95, [17] с. : кольор. іл. - (Видатні особистості. Біографічні нариси для дітей).



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар