Сторінки

вівторок, 12 листопада 2019 р.

Пунктир

Минуло близько півстоліття з моменту загадкової смерті американської мрії усіх чоловіків та найлютішої конкурентки усіх жінок, але інтерес до цієї особи не вщухає й нині. Найвідоміша блондинка світу Мерлін Монро – головна героїня «Пунктиру». 

«Важко бути секс-символом, коли ти втомлена, хвора і самотня.»

 «Вчіться бути хорошим другом, вчіться поважати своїх друзів. Завжди пам'ятайте, що друзі допоможуть вам в скрутну хвилину швидше, ніж сім'я. Не забувайте, що вони будуть дбати про вас, не дивлячись ні на що».

«Дайте жінці пару хороших туфель, і вона підкорить світ!»

«Дивлячись в нічне небо, я думала, що, напевно, тисячі дівчат так само, як я, сидять на самоті і мріють стати кінозірками. Але мене це не турбувало. Моя мрія не могла зрівнятися ні з чиєю іншою».

«З чоловіком має бути добре, погано жити я і сама зможу.»

«Завжди вір у себе, тому що якщо ти не повіриш, то хто інший повірить?»

«Запізнитися - значить переконатися, що тебе чекають. Саме тебе і нікого іншого. Знати, що ти незамінна».

«Кар'єра - це прекрасно, але вона не зможе зігріти вас в холодну ніч».

«Кожна дівчина ніколи не повинна забувати, що їй не потрібні ті, кому не потрібна вона.»

«Кожен є зіркою і заслуговує право на сяйво.»

Далі буде.

https://citaty.info/man/merilin-monro?sort_by=rating&page=7

Тараборелли, Рэнди. Мэрилин Монро. Тайная жизнь самой известной женщины в мире [Текст] / Р. Тараборелли ; Пер. с англ. А. Степановой. - М. : Эксмо, 2010. - 544 с. - (VIP персоны).

Бадрак, Валентин. Стратегии гениальных женщин [Аудиокнига] / В. Бадрак. - К. : Сідіком Україна, 2008. -  эл. опт. диск (DVD-ROM); МР3-360.



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар