Сторінки

вівторок, 5 листопада 2019 р.

Пунктир

Однією з найяскравіших, цікавих і неоднозначних особистостей серед вчених-фізиків є Нікола Тесла. Він випередив свій час і не отримав заслуженого визнання за життя, втім, і понині його праці не оцінені по достоїнству. Можливо через те, що вченого вважаєте пророком. Тесла не пророкував, він говорив про майбутнє так, немов жив у ньому сам. Продовжуємо розкривати людини-загадку в «Пунктирі».

«Я абсолютно вимотаний, але не можу припинити роботу. Мої експерименти так важливі, такі прекрасні, такі дивні, що я насилу можу відірватися від них, щоб поїсти. А коли намагаюся заснути, то весь час думаю про них. Вважаю, що буду продовжувати поки не впаду замертво.»

«Я бився над цією проблемою кілька років. Це було питання життя і смерті. Я знав, що помру, якщо не вирішу його. Мій мозок був напружений до межі, і в якийсь момент сталося немислиме - я чув цокання годинника в трьох кімнатах від мене, приземлення мухи на стіл глухим стуком віддавалася в моїх вухах, в темряві я мав чутливістю кажана і міг визначити місцезнаходження предметів завдяки особливому поколювання в лобі. Сонячні промені так тиснули на мій мозок, що я ледь не втрачав свідомість. Проноситься далеко екіпаж стрясав моє тіло і раптом я побачив спалах, схожу на маленьке сонце. В одну мить істина відкрилася мені. Це був стан абсолютного щастя. Думки йшли нескінченним потоком, і я ледве встигав фіксувати їх.»

«Я міг би розколоти земну кулю, але ніколи не зроблю цього. Моєю головною метою було вказати на нові явища і поширити ідеї, які і стануть відправними точками для нових досліджень.»

«Як тільки проект буде закінчений, ділова людина зможе диктувати інструкції з Нью-Йорка і вони будуть негайно з'являтися в його офісі в Лондоні або в іншому місці. Він зможе зі свого робочого місця поговорити з будь-яким телефонним абонентом на земній кулі. Недорогий інструмент, що не більше, ніж годинник, дозволить його власникові слухати де завгодно: в морі або на землі музику або пісні, мови політичного лідера, видатного вченого або проповіді священика, що знаходиться на величезній відстані. Точно так можуть бути передані будь-яка картина, знак, малюнок або текст. (Прим. - за 84 роки до появи перших персональних кишенькових комп'ютерів, за 27 років до першого міжнародного дзвінка і за 12 років до появи можливості прямого з'єднання з абонентом).»

«Якщо ви хочете пізнати секрети всесвіту - мисліть одиницями вимірювання енергії, частоти і вібрації.»

https://uk.wikiquote.org/wiki/%D0%9D%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0_%D0%A2%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0

Сейфер, Марк. Никола Тесла. Повелитель  Вселенной [Текст] / М. Сейфер ; Пер. с англ. Е. Моисеевой. - М. : Яуза. - [Б. м.] : Эксмо, 2007. - 608 с. : фото. - (Раскрытые тайны).

Фейгин, Олег Орестович. Никола Тесла: наследие великого изобретателя [Текст] / О. Фейгин. - М. : Альпина нон-фикшн, 2012. - 324 с. : ил. - (Тайны атомного века).

Опанасенко, Ольга. Нікола Тесла [Текст] / О. Опанасенко ; авт. передм. І. Пінтосевич. - К. : Агенція ІРІО, 2017. - 95, [17] с. : кольор. іл. - (Видатні особистості. Біографічні нариси для дітей).



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар