Сторінки

середу, 31 липня 2019 р.

Пунктир

Без сумніву, Альберт Ейнштейн - один з найбільших вчених за всю історію людства. Продовжимо розкривати для себе генія через «Пунктир».
(закінчення)

«Ти ніколи не вирішиш проблему, якщо будеш думати так само, як ті, хто її створив».

«Тільки дурень потребує порядку - геній панує над хаосом».

 «Тільки ті, хто роблять абсурдні спроби, зможуть досягти неможливого».

«Я не знаю, якою зброєю вестиметься третя світова війна, але четверта - палицями і камінням».

«Уява важливіша, ніж знання. Знання обмежені, тоді як уява охоплює цілий світ, стимулюючи прогрес, породжуючи еволюцію».

«Я не вірю в Бога, який нагороджує і карає, в Бога, цілі якого зліплені з наших людських цілей. Я не вірю в безсмертя душі, хоча слабкі уми, одержимі страхом або безглуздим егоїзмом, знаходять собі притулок в такій вірі». 

«Я не знаю, якою зброєю вестиметься третя світова війна, але четверта - палицями і камінням».

«Я нічому не вчу своїх учнів, я лише створюю умови, в яких вони самі навчаться».

«Я пережив дві війни, двох дружин і Гітлера».

«Якщо безлад на столі означає безлад в голові, то що ж тоді означає порожній стіл?»

«Якщо ви щось не можете пояснити шестирічному дитині, ви самі цього не розумієте».

«Якщо ви хочете вести щасливе життя, ви повинні бути прив'язані до мети, а не до людей або до речей».

«Якщо люди гарні тільки через острах покарання і бажання нагороди, то ми дійсно жалюгідні створення». 

 «Якщо теорія відносності підтвердиться, то німці скажуть, що я німець, а французи - що я громадянин світу; але якщо мою теорію спростують, французи оголосять мене німцем, а німці – євреєм».


Брайен, Дэнис. Альберт Энштейн [Текст] / Дэнис Брайен. - Минск : Попурри, 2000. - 704 с.

https://www.adme.ru/vdohnovenie/bezotnositelnyj-ejnshtejn-649455/

https://ru.citaty.net/avtory/albert-einshtein/



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар