Сторінки

пʼятницю, 26 липня 2019 р.

Пунктир

Альберт Ейнштейн - один з найвизначніших фізиків XX століття. Це людина, що змінила хід історії. Продовжимо вивчати його у «Пунктирі».
(продовження)

«Навіщо мені щось запам'ятовувати, коли я можу легко подивитися це в книзі».

«Наша головна проблема, схоже, полягає в тому, що ми вдосконалюємо методи, але при цьому плутаємося в цілях».

«Наше становище на Землі справді дивно. Кожен з'являється на ній на коротку мить, без зрозумілої мети, хоча деяким вдається мета придумати. Але з точки зору повсякденного життя очевидно одне: ми живемо для інших людей - і найбільше для тих, від чиїх посмішок і благополуччя залежить наше власне щастя». 

«Не можна говорити про якісь великі досягнення і успіхи, доки на землі існують нещасні діти».

«Ніхто не свербить, якщо у нього не свербить».

«Освіта - це те, що залишається після того, як забувається все вивчене в школі».

«Питання, який ставить мене в глухий кут: божевільний я чи все навколо мене?»

«Прагни не до тієї, щоб домогтися успіху, а до того, щоб твоє життя мала сенс».

«Релігія, Мистецтво і Наука - це гілки одного і того ж дерева». 

«Рівняння для мене важливіше, тому що політика - для справжнього, а рівняння - для вічності».

«Світ небезпечний не тому, що деякі люди творять зло, але тому, що деякі бачать це і нічого не роблять».

 «Серед безладу знайдіть простоту; серед розбрату знайдіть гармонію; в труднощі знайдіть можливість ...»

«Теорія - це коли все відомо, але нічого не працює. Практика - це коли все працює, але ніхто не знає чому. Ми ж об'єднуємо теорію і практику: нічого не працює ... і ніхто не знає чому!».


Далі буде.

Брайен, Дэнис. Альберт Энштейн [Текст] / Дэнис Брайен. - Минск : Попурри, 2000. - 704 с.


https://www.adme.ru/vdohnovenie/bezotnositelnyj-ejnshtejn-649455/

https://ru.citaty.net/avtory/albert-einshtein/



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар