Лі, Річ. Міфи про PR. Поганого
паблісіті не буває та інші поширені хибні уявлення / Р. Лі ; пер. з англ. І.
Семенюк. – Харків : Ранок : Фабула, 2020. – 270 с.
Книга
Річа Лі одна з найперших, яка розповість, що ж насправді являють собою зв`язки
з громадськістю та яка роль піару, наприклад, у розвитку бізнесу. Перш за все
вона для практиків справи, але й для всіх, хто хоче розумітися в цьому нестримному
потоці, тим більше зараз, відокремлюючи фейки від справжньої новини.
Тут
знайдете факти, поради та незаперечні
докази того, з чим щодня стикаються, працюючи з інформацією: побудова авдиторії,
стосунки з клієнтом, вірне написання та розміщення контентів у соціальних
мережах, робота з імейл, на що треба звертати увагу,
коли обираєш насправді фахове PR-агентство. Кожну главу супроводжують бібліографічні
описи з джерелами, які підтвердять та розширять знання з тієї чи іншої теми.
Побачимо
й безліч схвальних відгуків відомих
PR-керівників, деякі з яких шкодують, що не спромоглися написати щось подібне
самі. Жартують, що вийшли б заміж за цю книгу настільки вона приваблива та
змістовна.:)
Отже
радимо всім, хто бажає бути на «ти» з інформаційними можливостями та сучасними пропозиціями
замовників книгу авторства Річа Лі (Річарда Сміта) – керівника відомої британської PR-агенції
Radioactive PR «Міфи про PR. Поганого паблісіті не буває та інші поширені хибні
уявлення».
Більше про бібліотеку тут
Немає коментарів:
Дописати коментар