Сторінки

пʼятницю, 7 червня 2019 р.

Пунктир


Ліна Костенко… 
Час... Гідність... Геній... Незламність...
Ліна Костенко…Всі слова зайві, можна лише виголосити ім'я...або її крилаті думки...

«А секунди летять. Отак можна вмерти й нічого не встигнути. Встигаєш тільки втомитися».

«Доля не усміхається рабам. Доля усміхається людям».

«Жінка – як музика, її можна любити навіть не дуже розуміючи».

«І що цікаво – серце у колібрі майже втричі більше, ніж шлунок. От якби так у людей».

«Любов відкрити важче, ніж Америку».

«Люди, як правило, бачать світ у діапазоні своїх проблем».

«Манія величі – це хвороба. Комплекс меншовартості – теж хвороба. Тільки ще гірша. Бо від манії величі станеш іспанським королем, як Поприщін у Гоголя. А від комплексу меншовартості відчуєш себе комахаю і побіжиш по стіні, як Грегор у Кафки».

«Марудна справа – жити без баталій. Людина від спокійного життя жиріє серцем і втрачає талію».

«Мене куплять і спродувати не раджу, моя душа не ходить на базар».

«Не з нашим розумом, осягнути, як виглядає Бог. Я тільки знаю, що Той, хто запустив моє серце, Той запустив і Всесвіт».

«Огидна річ – наша терплячість. Наша звичка відмовляти собі у всьому. Так все може відмовитися від нас».

«Шукайте  цензора в собі».

«Я всіх люблю, аби не заважали».

«Я нічого не боюся. Я боюся тільки причетності до ідіотів».


Бублейник, Людмила Василівна. Слово в українській поезії [Текст] : навч. посібник зі спецкурсу / Л. В. Бублейник ; МОНмолодьспорт України, Волинс. ін-т економіки та менеджменту. - Луцьк : Твердиня, 2012. - 288 с.

"Гармонія крізь тугу дисонансів..." [Текст] / упоряд., авт. прим. О. Пахльовська, гол. ред. С. Головко, ред.: О. Вербило, А. Венцковський, Ю. Медюк. - К. : Либідь, 2016. - 582, [2] с. : фот.

Журба, Володимир. Третя заповідь [Текст] / В. Журба. - Кр. Ріг : Чернявський Д. О., 2012. - 144 с.



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар