Michael Jackson. Gravity of
loneliness
(продовження)
Ангели
відгукуються на радість, тому що це те, з чого вони зроблені.
MJ
Джексон дорослішав, змінювався голос,
змінювався репертуар. Наступний зірковий хіт – We've Got Forever. Так, це були
пісні, спроможні пережити час, і вимогливість Майкла до авторів з ростом
популярності зростала автоматично. Бо «розколоти» пісню – саме по собі добре,
але ж головне для нього зробити з неї позачасовий шедевр.
Залежність гурту від продюсера та матеріалу –
ставала щильнішою, Джозеф Джексон був невдоволений тим, як рухаються справи.
1974 на Motown студії стали провальними.
Вирішено змінити локацію на CBS Records,
але керівництво її вважало, що час слави
The Jackson 5 в минулому. Ронні Лексембергу, який взявся опікуватися коллективом довелося не один день
переконувати, в підсумку контракт на $1 млн. CBS дозволило співпрацю, але Беррі
лишив собі право на назву колективу, і тепер вона звучатиме The Jacksons. До
того ж компанія білих виконавців студії розгорнула цілий спротив, бо вважала
R&B чорним жанром, а поп-музику – білим, тому записів нового колективу на
станції «білій», на їхню думку, категорично бути не могло. Але Джексони зробили
це, і 12 пісень стали хітами, а потім продовжили зі студіею Кеннета Гембла і Леона
Хаффа «Philadelphia International Records». Кеннет і Леон, згодом з сумом
зазначать, що Джексону було на роду написано бути генієм, але написані ними для
нього пісні не лише принесли славу, а й водночас зробили життя Майкла
нестерпним.
Найвідоміший сінгл того часу авторства Біллі
Пола Me and Mrs. Jones у виконанні Майкла – став черговим музичним шедевром.
Він завжди знав, яким хотів чути свій вокал, змалечку сидів поруч, коли
звукорежисери зводили записи. Перша спільна платівка колективу зі студією Philadelphia
International Records стала золотою, але на 50 місцях хіт-парадів. Другий
альбом – провал.
Джексон все більше замислювався над тим, щоб
бути головним і працювати зі своїм матеріалом, він прагнув більшого та розумів,
що спів у групі обмежує його можливості.
Він відкладав свій вихід, бо розумів, як
нелегко буде братам, але врешті-решт наважився. Світогляд батька Джозефа
руйнувався, боThe Jackson 5 була віддзеркаленням
його омріянного уявлення про щасливу сім'ю, її існування, на його думку, мало
бути важливішим за інтереси кожного
Для подальшої
співпраці Джексон обирає американського композитора, аранжувальника та
музичного продюсера, багаторазового лауреата премій Grammy в 70 номінаціях Куїнсі
Джонса. Від особистості його він був у справжньому захваті, бо той записував найперших
– Френка Синатру, Еллу Фіцджеральд, Діну Вашингтон. Як свідчить легенда, Майкл
звернувся до нього з питанням, в кого той порадить записати новий альбом,
Куїнсі відповів, що сам би важав за щастя з ним попрацювати.
Усе склалося.
Джонсон виконував для Майкла роль не лише продюсера, а справжнього батька, яким
не зміг стати Джозеф, щирість проявів і взаємин споріднювала їх міцно та
довірливо. Демо-записи пісень, які приносив йому Майкл, вже були готові до
випуску в продаж, Куїнсі це розумів і захоплювався талантом Джексона, в них
склалися чудові стосунки.
On the wall – один з найкращих альбомів в історії музики, неповторна якість
аранжировок і звучання, Куїнджі додав духові, перкусії та барабанні ритми, під
які Майкл зміг танцювати. Це був момент істини,
справжній альбом хітів. У цих пісень просто не було шансів лишитися
непоміченими
Здавалося б, краще
вже нікуди, але Майкл завжди був невдоволений результами, прагнув неможливого. Джексон
немов вивільнився, пружина, яку стільки років стримували, розпрямилася. Джерело
натхнення було невичерпним, здавалося після цього успіху його вже нічого не
зупинить.
Все неможливе ставало можливим.
Олена Ємельянова
«Світ, в якому ми живемо, є танець творця. Танцюристи
приходять і йдуть митттєво, але танець продовжує жити. Я продовжую танцювати
... і танцювати ... і танцювати, адже існує тільки ... танець.»
«Stand up for what you
believe in even if it means you stand alone. Speak the truth even if your voice
shakes. Never regret doing the right thing no matter what the cost may be».
«Ти можеш
молитися ангелам, і вони почують, але кращий спосіб викликати їх, сказали мені,
це сміх. Ангели відгукуються на радість, тому що це те, з чого вони зроблені».
«The
record companies really do conspire against the artists. They steal. They
cheat. They do whatever they can, especially the black artists.… Sony's Tommy
Mottola is the president of the record division. He is mean. He is a racist,
and he's very, very, very devilish».
«You
ain't seen nothing yet, the best is yet to come.»
«У світі,
повному ненависті, треба вміти сподіватися. У світі, повному зла, потрібно
вміти прощати. У світі, повному відчаю, потрібно вміти мріяти. У світі, повному
сумнівів, потрібно вміти вірити. Допоки любов в моєму серці, вона повсюди».
«У моїй
душі, у моєму серці я – Пітер Пен!».
Далі буде.
Фото:
https://www.pinterest.com/pin/114138171801228719/
Джерела:
Грант,
Эдриан. Майкл Джексон. Иллюстрированная биография / Э. Грант.– СПб.: Амфора,
2010.– 280 с.
Шеремин,
Л. Майкл Джексон. Мистика жизни и тайна смерти / Л. Шеремин, А. Вернер, Е. Ищенко.–
М.: Эксмо, 2010.– 411, [3] с.: фот. цв.– (Раскрытые тайны).
***
https://www.biography.com/musicians/michael-jackson
https://variety.com/2022/music/news/michael-jackson-removed-streaming-services-1235310184/

Немає коментарів:
Дописати коментар