Michael Jackson.
Gravity of loneliness
(продовження)
Людина
хоче доторкнутися до істини.
MJ
На Motown-студії завжди були присутні артисти,
цей простір був схожим на музичний Діснейленд. Всі великі та знамениті до новачков
завжди проникалися симпатією. Коли працюєш з кращими з найкращих, і вони вчать
тебе рухатися, танцювати, співати, наймають професійних педагогів, які вчать
тебе навіть розмовляти, коли ти працюєш в такій атмосфері з юного віку, стаєш
справжнім професіоналом. Майкл був не просто народжений великим талантом, він
змалечку виховувався талантами. У спогадах очевидців часто читаємо та чуємо: «Іншого такого не було». Провідні
музиканти й досі сперечаються, в кого саме навчався Майкл. Він не заперечував
всіх і був вдячним учнем, але настільки досконало самодостатнім, що всі видатні
педагоги шлифували лише ті грані діамантового таланту, з якими він був
народжений.
До того ж цілковито зрозуміло, що Джексон зі
своїм R&B-ним минулим, вплавленим в поп-культуру новими обертонами
аранжувань і пізніше кліповими новаціями, ставав справжнім революційним явищем і
проривом в музичній історіїї століття двадцятого. Тейлор цілком справедливо
вважав, якщо б не Майкл багатьох артистів просто не було б.
Отже колектив Джексонів був цікавий
різновіковим аудиторіям, вони працювали по двадцять годин на добу, але лишалися
дітлахами, які не розуміли, яких саме вершин досягли. Побачити Голлівуд та
виступити з Даяною Рос для них вже було великою радістю.
«Не
співайте їм дифірамби, бо вони не повинні знати наскільки публіка від них у
захваті»,
– не припиняв повторювати Беррі Горді.
Багаторічний друг Майкла Тед Девід згадував, що
приїзд до Лос Анджелесу перевернув життя Джексона, бо там він міг купувати
стільки солодощів, скільки хотів, бо ніхто не казав йому – ні. Це було
справжнісеньким щастям для маленького-великого артиста.
Ще один знаковий концерт відбувся на початку 1970-х
за участі групи The Four Topsна, де з'явилась і The Jackson 5. Успіх був
шаленим, підлітки переспівали відомих виконавців. Вони хотіли бути кращими за
всіх і їм це вдавалось.
Отже нова сторінка, новий шанс – Беррі Горді пообіцяв
подарувати Майклу інше звучання. Боббі Тейлор вважав, що виключно заради того,
щоб зробити комерційний продукт, бо це
вже був не соул, який так полюбляли в родині Джексонів. Він мав рацію, але
комерцію в шоу-бізі ніхто не відміняв, інша справа, наскількі природньо це співіснувало
з самими виконавцями, що додавало, а що – навпаки.
«В нас немає пісень, які почують та забудуть, вони
лишаться навіки їх будуть ставити на класичних радіостанціях для симфонічних
оркестрів», – зазначав
пізніше Майкл.
Було зрозуміло, що репертуар Джексонів не
просто дитячий рок, як багато хто вважав в моменті, – це була справжня музика, рівень
якої незабаром доведуть мільйони проданих записів.
Горді не подобався матеріал, який пропонував
групі Тейлор, в думках вони не зійшлися, і Беррі взяв керівництво The Jackson 5
на себе, створивши спеціальний підрозділ Corporatin на Motown для
створення якісного молодіжного матеріалу. Почался робота, Corporatin зробила
неймовірне, результат – п'ять золотих дисків підряд. Мрії здійснюються. The
Jackson 5 ставали справжніми недосяжними зірками чорного R&B.
Перший сольний альбом «Got to Be There» (1972)
Джексон випустив у тринадцять. Титульний трек з другого альбому Ben (1972)
отримав Золотий глобус.
Двічі введений до Зали слави рок-н-ролу (1997
та 2001), володар звання «Найуспішнішого артиста всіх часів» у продовженні «Території
особистості».


Немає коментарів:
Дописати коментар