Сторінки

пʼятницю, 31 грудня 2021 р.

Ракурс

Новий Рік. Різдво. Подарунки. Очікування, які ми власноруч  можемо перетворити на дива. Головне -  вірити та діяти. Та не забути про листи до Санти, звичайно  :) 

Всього найкращого у Новому. 

Ми - разом. До зустрічей вже у січні  :)


«Різдво!.. Ви чуєте? Лишень від звуків цього чарівного слова у небі починають співати невидимі дзвіночки, і здається, що от-от станеться дещо казкове. Чуєте?» 

Сашко Дерманський, «Крамничка тітоньки Мальви»


«Я завжди чекав цих днів як найкращих у році. Це радісний час – дні милосердя, доброти, всепрощення. Це єдині дні у всьому календарі, коли люди, наче за мовчазною згодою, вільно розкривають один перед одним свої серця і бачать у своїх ближніх, – навіть у незаможних і знедолених, – таких же людей, як і вони самі, що бредуть однією з ними дорогою до могили, а не якихось істот іншої породи, яким варто йти інакшим шляхом. А тому, дядечку, хоча це й правда, що на Різдво мені ще жодного разу ні золота, ні срібла не додалось, я все одно вірю, що воно приносить мені добро і буде приносити добро. Тож хай живе Різдво!».

Чарльз Діккенс, «Різдвяна історія»


«Цікаво, як на небі святкують Різдво, – подумав я. – Може, моя матуся також пече там свої медові яблука, хоча на небі немає убогих». А потім мені здалося, що я і справді бачу її у довгій синій сукні з великим кошиком, повним різдвяних яблук. І матуся роздає їх усім: і Марії, і апостолу Петру, і моєму татові, і всім, хто тільки схоче. А потім я почув, як співає небо, і співає ріка, і крига на ріці, і сніг також співає різдвяну пісню. І та пісня була така, що я міг би все життя її слухати».

Дзвінка Матіяш, «13 різдвяних історій»


«Сніжинки летіли на Повза зі всіх сторін, сідали на лапи і на живіт, лоскотали ніс і вуха. Це було, на диво, приємно і зовсім не страшно. Повзові стало так радісно, що захотілося бігти їм назустріч.

 – Мартіно, це сніг! – кричав він і бігав довкола зайченятка. Він підстрибував, падав, котився, перевертався, вставав і біг знову. Повзове щастя було таке справжнє і сильне, що Мартіна, дивлячись на нього, сама почала реготати».

Мар`яна Прохасько і Тарас Прохасько, «Хто зробить сніг»


 «Я б, напевно, віддав усе на світі за просте, морозний, сніжне Різдво мого дитинства».

Ден Сіммонс 


«Треба написати Санті листа... Треба-треба-треба... – муркав Сплет. – Бо як він інакше дізнається, що мені подарувати на Різдво?»

 Роб Скоттон, «Різдво для Сплета»


Джерела: 

https://mykniga.com.ua/poradi/citati-pro-rizdvo-i-novij-rik.html

 https://starylev.com.ua/blogs/nayteplishi-knyzhkovi-cytaty-pro-zymu-ta-svyata

Фото: https://galinfo.com.ua/news/ukraintsi_svyatkuvaly_novyy_rik_u_berezni_veresni_a_zgodom_u_sichni_305292.html




Більше про бібліотеку тут

Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

Замовити книги можна тут  



 

Немає коментарів:

Дописати коментар