Сторінки

пʼятницю, 20 березня 2020 р.

Пунктир

Символ прозаїчної Англії – Чарльз Джон Гаффем Діккенс у «Пунктирі»

«Правда завжди відважна».

«Працьовитість — душа будь-якої справи й запорука добробуту».

«Приборкаєте свій апетит, дорогі мої, і ви переможете людську природу».

«Річний дохід 20 фунтів, річна витрата 19 фунтів 19 шилінгів і 6 пенсів - в результаті щастя. Річний дохід 20 фунтів, річна витрата 20 фунтів і 6 пенсів - в результаті злидні».

«У цьому світі користь приносить кожен, хто полегшує тягар іншої людини».

«Хоч би хто виховував дітей, вони у своєму маленькому світі нічим так боляче не переймаються, нічого так боляче не відчувають, як кривду. Нехай це буде мала кривда, але ж і дитина мала, і світ її малий, і коник-гойдалка для неї не менш дорогий, ніж для дорослого ставний ірландський кінь-скакун».

«Що стосується мого мистецтва, то я насолоджуюся їм так само, як самий захоплений з моїх читачів; і почуття відповідальності опановує мною щоразу, коли я беру в руки перо».

«Я вірю і маю намір вселити людям віру в те, що на світі існує прекрасне, вірю, незважаючи на повне виродження суспільства, потребами якого нехтують».

«Я завжди намагався висловити в моїх книгах побожне повагу до житія і вченню нашого Спасителя, бо такі мої почуття».

«Я ніколи б не зміг досягти того, чого досяг, без звички до пунктуальності і порядку, без старанності і без рішучості повністю зосередитися на одній меті».

Васильева, Е. К. Знаменитые писатели [Текст] / Е. К. Васильева, Ю. С. Пернатьев, В. М. Скляренко. - Харьков: Фолио, 2014. - 379 с.

Ходос, Л.  Чарльз Діккенс - "найбільший оптиміст століття" : 6 клас / Л. Ходос // Світова література (шкільний світ): газета для вчителів та методистів світової літератури. - 2015. - № 23/24. - С. 42-45. 

Шевченко, Т. Хто він насправді -знаменитий англієць Чарльз Діккенс?: Урок світової літератури. 10 клас / Тетяна Шевченко // Всесвітня література в сучасній школі. - 2013. - № 11-12. - С. 54-55. 

https://stuki-druki.com/Aforizmi-Dikkens.php



Більше про бібліотеку тут


Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар