Сторінки

пʼятницю, 6 березня 2020 р.

Пунктир

Англійський письменник, один із найпопулярніших романістів вікторіанської епохи. Людина, творами якого зачитуються вже не одне століття. Чарльз Діккенс у «Пунктирі»

 «Брехня відверта чи невиразна, сказана чи ні, завжди залишається брехнею».

«Великі люди зрідка бувають надмірно скрупульозні в одязі».

«Доводиться гризти - або загризуть тебе».

«Жива людина без розуму — гірше, ніж мрець».

«Життя нам дано з неодмінною умовою захищати його до останньої хвилини».

«З усіх винаходів та відкриттів у науці й мистецтвах, з усіх великих наслідків дивного розвитку техніки на першому місці стоїть книгодрукування».

«І хоча батьківщина є тільки ім'я, тільки слово, - воно сильно, сильніше наймогутніших заклинань чарівника, яким підкоряються духи».

«Людина не може по-справжньому вдосконалюватися, якщо не допомагає вдосконалюватися іншим».

«Моє єдине спасіння - в дії. Я втратив здатність відпочивати. Я глибоко переконаний, що варто мені дати собі перепочинок, і я заржавію, надламаний і помру. Ні, вже краще робити свою справу до кінця. Таким я народився і таким помру - в цьому мене переконує, на жаль! сумний досвід останніх років. Тут вже нічого не поробиш. Я повинен піднатужити і терпіти цю ваду. Втім, вада чи це? Я не впевнений».

«Моя віра в людей, які правлять, загалом, незначна. Моя віра в народ, яким правлять, загалом, безмежна».

Васильева, Е. К. Знаменитые писатели [Текст] / Е. К. Васильева, Ю. С. Пернатьев, В. М. Скляренко. - Харьков: Фолио, 2014. - 379 с.

Ходос, Л.  Чарльз Діккенс - "найбільший оптиміст століття" : 6 клас / Л. Ходос // Світова література (шкільний світ): газета для вчителів та методистів світової літератури. - 2015. - № 23/24. - С. 42-45. 




Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар