Сторінки

вівторок, 28 січня 2020 р.

Пунктир

І знов у «Пунктирі» Авраам Лінкольн. Національний герой американського народу і визволитель рабів, який, перш ніж стати президентом, 18 разів програв на  виборах  

«У мене недостатньо хороша пам'ять, щоб брехати».

«Характер людини — як дерево, а репутація — як його тінь. Тінь — це те, про що ми піклуємося; дерево — це те, що реальне».

«Хто пасивно чекає - врешті-решт отримує очікуване, але тільки те, що залишилося після тих, хто діяв енергійно».

«Я буду робити все, що я можу - до тих пір, поки можу. Якщо в результаті я опинюся прав, то все слова моїх критиків і огудників не коштуватимуть виїденого яйця; а ось якщо в підсумку виявиться, що я не маю рації, то тоді навіть якщо хор янголів співатиме мені славу, це нічого не змінить».

«Я йду повільно, але зате я ніколи не рухаюся назад».

«Я можу бути не згоден з вашою думкою, але я готовий віддати життя за те, щоб ви мали право її висловлювати».

«Я перемагаю своїх ворогів тим, що перетворюю на своїх друзів».

«Якщо виникає конфлікт між правами людини й правами власності, то права людини повинні перемогти».

«Якщо хочеш досягти успіху, продовжуй вірити в себе і тоді, коли в тебе вже ніхто не вірить».

Воскобойніков, Валерій. Про Йосипа Прекрасного, Архімеда, Миколая Чудотворця, Феодосія Печерского, Авраама Лінкольна, Джона Ленона, Білла Гейтса [Текст] / Валерій Воскобойніков. - К. : Грані-Т, 2008. - 144 с. - (Життя видатних дітей).

Хьюмс, Джеймс. Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн [Текст] / Д. Хьюмс ; пер. с англ. Н. Макарова. - М. : Альпина Бизнес Букс, 2012. - 302 с.

https://citaty.info/man/avraam-linkoln




Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар