Сторінки

вівторок, 3 вересня 2019 р.

Пунктир

«Apple втратила далекоглядного і креативного генія, а світ втратив дивного людини. Ті з нас, хто був досить щасливий знати і працювати зі Стівом, втратили дорогого друга і надихаючого наставника. Стів залишив після себе компанію, яку тільки він зміг би створити і його дух назавжди стане основою Apple».
Епітафія на сторінці сайту Apple після смерті Стіва Джобса

Продовжуємо пізнавати винахідника у «Пунктирі». 
(закінчення)

«Останні 33 роки я щоранку дивився в дзеркало і питав себе: «Якщо сьогодні буде останнім днем в моєму житті, чи буду я робити те, що запланував на сьогодні?»

«Пам'ять про те, що я скоро помру, — найважливіший інструмент, який мені коли-небудь траплявся, що допомагає мені приймати важливі життєві рішення. Тому що майже усе — усі зовнішні очікування, увесь гонор, увесь острах сорому чи невдачі — ці речі просто зникають перед лицем смерті, залишаючи лише справді важливе. Пам'яти, що ти помреш, — найкращий відомий мені спосіб позбутися ілюзії, що тобі є що втрачати. Ти уже голий. Немає причини не слідувати за позовом свого серця. Смерть — це найкращий винахід життя».

«Працювати потрібно не 12 годин, а головою»."
«Проблема в тому, що я став старшим і зрозумів, що технологічні новинки не здатні дійсно змінити світ. Вибачте, але це правда. Це розуміння приходить з появою дітей. Ти народжуєшся, старієш, а потім вмираєш. І так відбувається вже дуже багато років. І ніщо це не змінить».

«У мене не було своєї кімнати, я спав на підлозі у друзів, здавав пляшки з-під коли за 5 центів, щоб купити їжу, і щонеділі йшов 7 миль пішки, щоб раз на тиждень добре повечеряти в храмі кришнаїтів. Це було чудово!»

«Часто люди не знають, чого хочуть, поки їм цього не покажеш».

«Часу нам відпущено не так вже й багато, щоб його витрачати, намагаючись прожити чуже життя. Не довіряйте догмам: не можна жити, спираючись тільки на те, що придумали інші. У жодному випадку чужі думки не повинні приглушувати ваш власний внутрішній голос. І найголовніше – наберіться мужності, щоб слідувати за покликом власного серця і своєї інтуїції».

«Я б обміняв усі свої технології на зустріч з Сократом».

«Я не хочу бути найбагатшою людиною на цвинтарі».


Джобс, Стив. Стив Джобс о бизнесе. 250 высказываний человека, изменившего мир [Текст] / С. Джобс ; ред. А. К. Томас ; пер. с англ. В. Ионов. - М. : Альпина Паблишер, 2012. - 256 с.

Айзексон, Волтер. Стів Джобс [Текст] : [біографія засн. компанії Apple : пер. з англ.] / В. Айзексон. - К. : Брайт Стар Паблішинг, 2017. - 608 с. : фот.

https://maximum.fm/novini_t2



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар