Сторінки

четвер, 13 лютого 2020 р.

Що читають бібліотекарі

Фінн Е. Дж. Жінка у вікні : роман / Е. Дж. Фінн; пер. з англ. В. Куч. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2018. – 315 с.

Хто знає, що відбувається в чужій сім'ї? Ніхто не знає

Коли до мене в руки потрапив найгарячіший хіт Франкфуртського книжкового ярмарку я була налаштована на напружений та хвилюючий вечір. Спочатку психологічний трилер «Жінка у вікні» видався мені занадто затягнутим і млявим. Однак, мабуть, це такий задум американського письменника Е. Дж. Фінна. Адже чим більше сторінок перегортаєш, тим більш заплутаним та захопливим стає сюжет. Автору добре вдалося підтримувати атмосферу безнадійності та смутку, грамотно нарощувати напругу та відтягувати кульмінацію до самого фіналу. 
Анна Фокс, яка зловживає червоним вином і таблетками, хворіє на агорафобію, майже рік не виходить за поріг дому і намагається пережити трагічні події свого життя. Втративши світ в усьому його розмаїтті, вона знаходить розраду в інтернет-форумах і стеженні за сусідами. Одного дня дівчина стає свідком вбивства, але їй, на жаль, ніхто не вірить, поліція ігнорує, знайомі не сприймають серйозно. Головне питання, яке ставить автор перед читачем: «Чи відбувся злочин, чи алкоголь з антидепресантами зіграли з героїнею злий жарт і перемістили її уяву у світ її улюблених трилерів». 
Історія зацікавила мене психологічними портретами дійових осіб, я перейнялась справжнім співчуттям до Анни, якій було важко визнати факт, що вона власноруч зруйнувала власну сім’ю, своє кохання і життя. Мені захотілося прийти до неї в її холодну та темну домівку, зіграти з нею в шахи та подивитися її улюблені чорно-білі фільми. А потім, взявши міцно її руку, вийти на двір і тихо, але впевнено сказати «Світ – чудове місце…». 

Оксана Шевченко. заступник директора з внутрішньобібліотечної роботи



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар