Пояснювати користувачам XXI століття що таке інфоргафіка, думаю сенсу немає. Але про всяк випадок, якщо є ще такі, хто про неї не знає, то ось вам посилання на електронну енциклопедію. Читайте, дізнавайтеся, удосконалюйтеся!
Але сьогодні хочеться, все-таки, звернутися до тих користувачів, які не з чуток знають про цей ресурс, активно використовують, і прагнуть підвищити ефективність роботи з цим прекрасним видом візуалізації.
Всі ми знаємо, наскільки ефективною може бути інфографіка, але навіть хороший дизайн і корисна інформація не зроблять її вірусною, якщо вона погано сумісна з соціальними медіа.
Представляємо вам прості поради, які допоможуть зробити публікацію інфографіки максимально успішною.
1. Публікуйте інфографіку у повному розмірі як зображення (Не PDF-файл)
Якщо ви витратили ресурси на те, щоб створити інфографіку, то витратьте також ресурси на те, щоб правильно її опублікувати. Публікація інфографіки в PDF-форматі значно зменшує кількість людей, які можуть подивитися і поділитися вашої інфографікою.
Публікуйте вашу інфографіку на сайті або в блозі як зображення в повний розмір (не менше 800 px по ширині). Наприклад, фонд African Widlife опублікував свою інфографіку «Africa's Poaching Crisis» як окрему landing page:
2. Кадруйте інфографіку для публікації в соціальних мережах
Коли ви робите публікацію інфографіки в соціальних мережах, вибирайте частину інфографіки. Ідеально, якщо ваша інфографіка зроблена таким чином, що з неї можна вирізати частину і вона не втратить свого сенсу.
3. Переконайтеся, що вашою інфографікою легко можна поділитися
Щоб отримати максимальне число репостів у соціальних мережах, переконайтеся, що ваша інфографіка містить кнопки «Поділитися», за допомогою яких можна зробити публікацію в різних соціальних мережах.
Переконайтеся також, що при репості створюється красива мініатюра інфографіки та генерується заголовок і опис.
4. Переконайтеся, що сторінка з інфографікою має адаптивний дизайн
Для того щоб вашу інфографіку змогли подивитися якомога більше людей, сторінка, на якій вона знаходиться, повинна мати адаптивний дизайн, тобто відкриватися і коректно відображатися з будь-яких пристроїв - комп'ютерів, планшетів або смартфонів.
5. Додайте до вашої інфографіки заклик до дії
Не забудьте додати до вашої інфографіки заклик до дії - так ті, хто дивиться вашу інфографіку, можуть стати вашими донорами, підпищиками і т.д.
6. Включайте в розсилку посилання на сторінку з інфографікою (а не PDF-файл)
Якщо ви хочете поділитися інфографікою з підпищиками вашої розсилки, то включайте в лист посилання на сторінку з інфографікою, а не PDF-файл. По-перше, ця практика застаріла, а по-друге, для багатьох ваших підпищиків необхідність відривати PDF файл може виявитися дратівливою.
Крім того, перейшовши за посиланням на сторінку з інфографікою, ваші передплатники зможуть легко нею поділитися завдяки кнопкам репосту або звернути увагу на ваш заклик до дії.
Отже, хочеться вірити, що ці поради стануть вам у нагоді, і ви активно будете їх використовувати! Творчого натхнення!
Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Vkontakte Facebook Twitter
Але сьогодні хочеться, все-таки, звернутися до тих користувачів, які не з чуток знають про цей ресурс, активно використовують, і прагнуть підвищити ефективність роботи з цим прекрасним видом візуалізації.
Всі ми знаємо, наскільки ефективною може бути інфографіка, але навіть хороший дизайн і корисна інформація не зроблять її вірусною, якщо вона погано сумісна з соціальними медіа.
Представляємо вам прості поради, які допоможуть зробити публікацію інфографіки максимально успішною.
1. Публікуйте інфографіку у повному розмірі як зображення (Не PDF-файл)
Якщо ви витратили ресурси на те, щоб створити інфографіку, то витратьте також ресурси на те, щоб правильно її опублікувати. Публікація інфографіки в PDF-форматі значно зменшує кількість людей, які можуть подивитися і поділитися вашої інфографікою.
Публікуйте вашу інфографіку на сайті або в блозі як зображення в повний розмір (не менше 800 px по ширині). Наприклад, фонд African Widlife опублікував свою інфографіку «Africa's Poaching Crisis» як окрему landing page:
2. Кадруйте інфографіку для публікації в соціальних мережах
Коли ви робите публікацію інфографіки в соціальних мережах, вибирайте частину інфографіки. Ідеально, якщо ваша інфографіка зроблена таким чином, що з неї можна вирізати частину і вона не втратить свого сенсу.
3. Переконайтеся, що вашою інфографікою легко можна поділитися
Щоб отримати максимальне число репостів у соціальних мережах, переконайтеся, що ваша інфографіка містить кнопки «Поділитися», за допомогою яких можна зробити публікацію в різних соціальних мережах.
Переконайтеся також, що при репості створюється красива мініатюра інфографіки та генерується заголовок і опис.
4. Переконайтеся, що сторінка з інфографікою має адаптивний дизайн
Для того щоб вашу інфографіку змогли подивитися якомога більше людей, сторінка, на якій вона знаходиться, повинна мати адаптивний дизайн, тобто відкриватися і коректно відображатися з будь-яких пристроїв - комп'ютерів, планшетів або смартфонів.
5. Додайте до вашої інфографіки заклик до дії
Не забудьте додати до вашої інфографіки заклик до дії - так ті, хто дивиться вашу інфографіку, можуть стати вашими донорами, підпищиками і т.д.
6. Включайте в розсилку посилання на сторінку з інфографікою (а не PDF-файл)
Якщо ви хочете поділитися інфографікою з підпищиками вашої розсилки, то включайте в лист посилання на сторінку з інфографікою, а не PDF-файл. По-перше, ця практика застаріла, а по-друге, для багатьох ваших підпищиків необхідність відривати PDF файл може виявитися дратівливою.
Крім того, перейшовши за посиланням на сторінку з інфографікою, ваші передплатники зможуть легко нею поділитися завдяки кнопкам репосту або звернути увагу на ваш заклик до дії.
Отже, хочеться вірити, що ці поради стануть вам у нагоді, і ви активно будете їх використовувати! Творчого натхнення!
Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Vkontakte Facebook Twitter
Немає коментарів:
Дописати коментар