Сторінки

середу, 24 квітня 2019 р.

Винахідники, віват!

Людина закохана у свою справу!

«Врятувати цей світ можуть тільки хороші, освічені люди»
Наталі Крючкова 

Наталія Іллівна Крючкова - викладач англійської мови, синхронний перекладач, фанатично любить свою вчительську справу. Має авторські права на інтелектуальну власність. Учитель з великої літери.
Зараз вона на пенсії, але продовжує викладати англійську мову в «Дніпровській академії неперервної освіти».
Познайомилися ми з Наталею Іллівною в патентно-технічному відділі ДОУНБ. Наталія Іллівна довідалась про «Коворкінг-офіс» і прийшла записатися до бібліотеки, щоб у тиші нашого офісу працювати над своїми наробками з англійськогої мови. І я відразу ж звернула увагу на красиву, струнку жінку. Абсолютно відкриту до спілкування та  нових знайомств. Мені вистачило перших хвилин, щоб зрозуміти: Наталія Іллівна - непересічна людина. Людина, яких дуже мало зустрічається в житті. Людина, яка живе англійською мовою, дихає англійською, любить англійську. Мене, як завідуючу патентно-технічного відділу, зацікавило авторське свідоцтво, отримане на книгу «Англійські часи - доступно і зовсім не страшно. Принципово нове рішення». 
Наталія Іллівна познайомила мене зі своєю авторською програмою практичних занять «Мій погляд на англійську граматику». Чудові заняття, цікаві, грамотно побудовані! В її методиці викладання я побачила багато нового та корисного.
Мене переповнюють позитивні емоції, слова подяки і зацікавленість в таких заняттях! Це чудово, що є такі викладачі, які хочуть навчити і викладачів, і дітей англійської мови. Наталія Іллівна хоче ділитися своїми знаннями, досвідом, своїми напрацюваннями. 
У Наталії Іллівни є мрія: «Хочу створити єдність вільно мислячих, які добре знають англійську мову вчителів». Її життєве кредо: «Вчуся сама - вчу інших - вчуся у інших».
Мені, здається, якби її методику впровадили в школах, всі діти із задоволенням вчили і знали б англійську мову.
Ось така вона чудова, скромна і фанатично закохана в свою вчительську справу людина. Віват, Наталія Іллівна! Віват, англійській мові!


Тетяна Мищенко, завідуюча  патентно-технічного відділу



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар