Впевнена, що ви робите це майже щодня.
Ви спитаєте: «Як це?».
Дуже просто, бо кожна цікава Вам людина – це і є "жива книга".
Наприклад, вранці Ви зустрічаєте свою сусідку або сусіда, вітаєтесь і починаєте звичайний вранішній діалог. А раптом не працює ліфт? Тоді ваша приємна розмова повільно перетікає у емоційне обговорення проблем з додаванням коментарів, прикладів та порад один одному. До Вас можуть приєднатись всі небайдужі та зацікавлені сусіди.
Тож, якщо ліфт у будинку не працює та всі ви йтимете пішки десь із 10-го поверху , то на виході з будинку маєте шанс отримати декілька варіантів вирішення проблеми. А між тим Ви, самі того не помічаючи, звертаєтесь до "живих" енциклопедій та довідників.
На роботі Ви точно читаєте "живі" книжки, звертаючись до колег із різними запитаннями. Там вони - «методички», від спілкування з якими залежить якість та швидкість результатів Вашої роботи.
Стати "живим" романом або детективом та з пристрастю розповідати про випадки зі свого життя може будь-хто. Єдине питання: наскільки Ви готові до спілкування?
Немає коментарів:
Дописати коментар