Сторінки

вівторок, 31 травня 2016 р.

Робота з сердитими користувачами

Команда сайту для навчання бібліотекарів WebJunction проводить, недавно оновлений, безкоштовний онлайн курс для бібліотекарів, який називається «Робота з сердитими користувачами» (Dealing with Angry Patrons). Учасники курсу, на який можна записатися самостійно, дізнаються як мінімізувати конфлікт, послабити роздратування користувача і визначити глибинні причини цього емоційного стану.
Ніхто не отримує задоволення від роботи зі злісними користувачами, однак за допомогою належної підготовки, в ході якої бібліотекарі освоюють необхідні навички, спілкування з цією категорією користувачів, цілком реально погасити їх перманентні негативні емоції і знайти найкраще рішення проблемної ситуації. Для цих цілей бібліотекарям необхідно не тільки навчитися правильно реагувати на певний емоційний стан користувачів, а й знати джерела його проблеми, а також з ким він контактує.



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Vkontakte Facebook Twitter

Немає коментарів:

Дописати коментар