Сторінки

середу, 14 червня 2017 р.

Портрет у бібліотечному інтер'єрі

Ірина Полова: «Робота бібліотекаря – універсальна»

Її шлях до бібліотеки розпочався саме з вибору професії. Після школи вступила до Дніпропетровського коледжу культури і мистецтв на спеціальність «Бібліотечна справа». За період навчання Ірина пройшла маленьку школу життя, набравшись досвіду. Окрім самого навчання відкривала для себе бібліотечний світ, приймала участь в різних заходах і це захоплювало «тому що робота бібліотекаря – різноманітна. Судячи зі свого особистого досвіду я би навіть сказала – універсальна» - говорить Іра.
Закінчивши коледж, у 2013 році вона влаштувалася на роботу у відділ періодики ДОУНБ. На той час їй було 18 років. «Перші дні своєї роботи я знайомилася зі своїми обов’язками, вивчала фонд. Через деякий час стала до обслуговування користувачів. А пізніше я почала працювати на довідково-бібліографічному обслуговуванні, що згодом стало основним напрямом моєї діяльності: задоволення інформаційних потреб користувачів» - посміхається Ірина. Їй подобається допомагати користувачам у знаходженні потрібної інформації. Досконало володіє і вчить користувачів пошуку в електронному каталозі. Під час роботи постійно користується сайтом бібліотеки, адже підбирає матеріал для рубрики «Педагогіка»  сторінки  «Студенту на замітку». А ще Іра займається наповненням електронного каталогу, розписом статей педагогічних видань, оформлює тематичні виставки та працює в корпорації МАРС. І одна з перших активістів бібліотечних заходів. 
У 2015 році стала членом профспілкового комітету нашої бібліотеки.  
Зараз навчається у вузі ПДАБА за спеціальністю «Менеджмент» заочної форми навчання. Говорить, що це їй допомагає у роботі, адже у відділі періодики багато економічних журналів і деякі з них Ірина розписує. 
«За чотири роки роботи у нашій бібліотеці я познайомилися з чудовими людьми, з якими легко працювати та переймати досвід. Бібліотека допомагає мені у саморозвитку, я стала більш цілеспрямованою. Але на досягнутому не зупинюсь, тільки вперед!» - планує Іра.



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

Немає коментарів:

Дописати коментар