Сторінки

четвер, 21 грудня 2017 р.

Що читають бібліотекарі

Ушкалов, Л.В. Григорій Сковорода [Текст] / Л.В. Ушкалов. - Харків: Фоліо : Meridian, 2013. -123 с.

Світ ловив мене, та не спіймав.
Григорій Сковорода
Книгу яку я прочитала дуже мене зацікавила з першої сторінки. Мені дуже хотілося пізнати світ Григорія Сковороди не тільки як поета, а й просто людини. На мій погляд, цікава вона, перш за все тим, що  розкриває завісу таємничості з найзагадковішого християнського філософа світу Григорія Савича Сковороди. 
Український мислитель Дмитро Чижевський писав: «Може, ні про одного філософа у світі не висловлено таких розбіжних думок, як про Сковороду. Тепер є не менш, ніж 250 великих та малих праць, присвячених Сковороді, який, як це загально визнано, є найцікавіша постать історії українського духу». Я з книги вперше дізналася, що граф Лев Миколайович Толстой читав Сковороду і що український філософ дуже вразив його. Про Сковороду він сказав: «Яка надзвичайна постать! Багато в його світогляді є дивовижно близького мені».
Це було дуже давно. А ось в книзі написано і наше сьогодення: коли Папа Римський Іван Павло II виступав у Маріїнському палаці він процитував всього лиш два рядки з латиномовної поезії Григорія Сковороди:
"Все мина, лиш любов зостається по всьому,
Все мина, та не Бог, не любов..."
Видатний церковний діяч продовжує говорити про те, що тільки людина, глибоко просякнута християнським духом, могла мати таке натхнення.
У наш бурхливий час, дуже складно досягти гармонії з собою і світом. Матеріали розміщені у книзі допомагають досягти внутрішньої гармонії, примушують думати про життя, про добро і зло, про вічність і час, про любов.
Рекомендую всім, хто бажає осягнути всю незбагненну мудрість містики видатного поета, музиканта, педагога Григорія Сковороди.

завідуюча патентно-технічним відділом Тетяна Мищенко 



 Більше про бібліотеку  тут
 Ми в соціальних мережах:  Facebook  Twitter
 Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар