Сторінки

четвер, 12 жовтня 2017 р.

Що читають бібліотекарі

Ахерн, Сесилия. Р.S. Я люблю тебя [Текст] : роман / С. Ахерн. - М.: Иностранка, 2008.- 496 с.

Сенсаційний дебютний роман «Р.S. Я люблю тебе» журналістки Ірландії Сесілії Ахерн заінтригував мене з перших сторінок і змусив задуматися, що таке любов, що таке життя, що таке радість і що таке втрата коханої людини, і про сенс життя взагалі.
Головна героїня роману Холлі дуже любила свого чоловіка Джеррі. Вони могли б жити довго і щасливо, але смерть занадто рано розлучила їх. Джеррі, її чоловік, пішов і не повернеться ніколи... Все, що залишилося від нього, - це маса спогадів і риси його обличчя. Вони були кращими друзями, коханцями, спорідненими душами. Читаючи ці рядки, я відчувала всю біль непоправної втрати коханої людини. Автор майстерно передала весь трагізм горя. І навіть підтримка вірних друзів не допомогли б Холлі пережити біль втрати, якби не листи Джеррі. Він залишив їх, щоб, коли його не стане, вона розкривала по одному його посланню в місяць. І я, разом з героїнею місяць за місяцем відкривали ці листи і виконували всі побажання і рекомендації її померлого чоловіка. Його листи з незмінним «PS. I love you» сходинка за сходинкою ведуть героїню від відчаю до надії. Але у Холлі є тільки рік, щоб відпустити коханого... Вона з цим впоралася. Холлі була жінкою з мільйоном щасливих спогадів, яка зазнала щастя справжнього кохання. Вона буде слідувати останній пораді свого чоловіка. Щоб не очікувало її попереду, вона знає, що коли-небудь відкриє своє серце для нової любові.
З прочитаного, я зробила для себе висновок, що справжня любов ніколи не вмирає і нікуди не йде! Кохайте і будьте коханими тут і зараз!
Книгу я б рекомендувала для прочитання молоді. Я думаю, поради, які ненав'язливо даються в книзі будуть корисні на початку любовних відносин між чоловіком і жінкою.

Тетяна Міщенко, завідуюча патентно-технічного відділу



Більше про бібліотеку тут
Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter
Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар