Сторінки

четвер, 22 березня 2018 р.

Що читають бібліотекарі

Роздобудько, Ірен. Мандрівки без сенсу і моралі [Текст] / І. Роздобудько. - К.: Нора-Друк, 2011. – 192 с. 

Для мене дуже цікаво було поринути у дивовижний світ мандрів разом з Ірен Роздобудько. Я вперше знайомилась з книгою цієї авторки -  однієї  з найпопулярніших українських письменниць, журналістки, сценариста, яка має понад двадцять видань  для дорослих і дітей,  лауреата багатьох конкурсів і премій. 
У своїй книзі Роздобудько  дає поради всім туристам при здійсненні своїх мандрів, вона  пропонує змінити картинку і відкрити «двері» до іншої реальності. Я замислилась над тим, що найбільше мене приваблює в мандрах? І разом з   авторкою зрозуміла, що це саме  мить відкривання незнайомих «дверей». У книзі мені найбільш всього зацікавила мандрівка до Єгипту. Особливо про ті поради, які надаються  щодо того,  як треба поводитись в готелі, торгуватися на базарі: «Торги в Єгипті – звичайне театральне дійство, без якого тебе вважатимуть за повного кретина. Якщо ти щось виторгував і придбав, починається друге дійство – філіжанка запашного чаю карка де і… маленький подарунок на додачу». 
Також привабило мене, як читачку, що після кожної мандрівки  в різні країни Ірен Роздобудько надає рецепти страв звідти та список відомих письменників, поетів, перекладачів. Книга також  має ілюстрації  тих міст, куди мандрує Ірен і разом з нею я, як турист. Таким чином я відвідала Фінляндію, Швецію, Хорватію, Єгипет, Малайзію, Грецію, Чехію, Америку, Ізраїль та Мальту.
Отже у підсумку, вважаю, що заради мандрів можливо економити на всьому, крім квитка на літак. Ніщо не може зрівнятися з новими враженнями!
Книга читається на одному диханні. Цікавою буде вона  і  для молоді, і  для більш дорослого покоління, вона розрахована на тих, хто хоче мандрувати аби пізнати нові відчуття, та ті враження від яких захоплює подих. Мрійте і подорожуйте і з книгою,  і в дійсності!

Тетяна Мищенко,  завідуюча патентно-технічного відділу



 Більше про бібліотеку тут
 Ми в соціальних мережах:Facebook  Twitter
 Замовити книги можна тут

Немає коментарів:

Дописати коментар