Сторінки

пʼятниця, 27 жовтня 2023 р.

Пунктир

Джоан Роулінг: «Щастя можна знайти навіть у темні часи, якщо не забувати звертатися до світла» (завершення)

Джоан Роулінг вигадала образ Гаррі Поттера тридцять три роки тому, їдучі в поїзді з Манчестера до Лондона. Першу книгу серії «Гаррі Поттер і філософський камінь» вона писала п`ять років. Агентство, з яким вона підписала контракт, пропонувало книгу видавцям, але ті відмовлялися. У 1995 році на пропозицію пристало єдине невеличке видавництво «Блумсбері». Через три дні після публікації американський видавець Scholastic придбав авторські права на перший твір за 100 000 доларів.
11 січня 2007 року Джоан Роулінг закінчила роботу над сьомим і останнім томом «Гаррі Поттер і смертельні реліквії». Дату вона позначила на мармуровому бюсті в готельному номері Единбурга, де працювала над книгою.
Далі було багато творчого та цікавого як для самої письменниці, так і для її поціновувачів, наприклад, сім рукописних й ілюстрованих копій книги «Казки барда Бідла» та книга для дорослих «Несподівана вакансія» не під псевдонімом Дж. К. Ро́улінґ, а під власним ім`ям.
3 березня 2022 року під час Російського вторгнення в Україну у своєму Твіттері Роулінг підтримала Україну та повідомила, що пожертвує до 1 мільйона фунтів стерлінгів на підтримку українських дітей.
Доля Роулінг вкотре доводить – слухай себе, роби те, що подобається, звертайся до світла і все неможливе стане можливим.

 «Реальність фотошопом не підправиш».

 «Тільки уявіть, скільки книг я могла б продати, якби Гаррі підійшов ще більш творчо до використання своєї чарівної палички».

 «Цікавість – не порок. Але його треба тримати у вузді...»

 «Щастя можна знайти навіть у темні часи, якщо не забувати звертатися до світла».

 «Щоб навчитися писати, треба багато читати – тільки це допомагає».

 «Як добре, коли тебе обіймають. Ну чому стосунки не можна обмежити простими, безмовними втішними жестами? Навіщо тільки людство навчилося мові?».

 «Якщо Ви не любите читати, то Ви просто не знайшли потрібну книгу».

 «Якщо хочеш по-справжньому впізнати людину, придивись до того, як вона поводиться з тими, хто слабший за неї, а не з тими, хто їй дорівнює».

 «Якось на вулиці до мене підійшла дівчина, вона з'явилася просто нізвідки... їй, напевно, було близько двадцяти, і вона сказала мені: «Ви моє дитинство». І це було найкраще, що мені коли-небудь говорили».

 «Я думаю, я хотіла б провести один день з Гаррі. Я запросила б його на обід і попросила вибачення за все, через що змусила його пройти».

 «Я знаю напевно: кохання – найзначніша річ. Що сильніше за слова «я тебе кохаю»? Вона сильніша за страх, сильніша за смерть».

 «Я поверталася до Лондона одна в переповненому поїзді, й ідея про Гаррі Поттера просто спала мені на думку. Я писала майже безперервно з шестирічного віку, але ніколи раніше мене так не схвилювала ідея. На моє величезне розчарування, у мене не було ручки, що пише, і я була занадто сором'язлива, щоб попросити когось позичити… У мене не було робочої ручки з собою, але я думаю, що, напевно, це було добре. Я просто сиділа і думала чотири години (затримки поїзда), у той час як усі деталі пузирилися в моєму мозку, і цей худий чорнявий хлопчик в окулярах, який не знав, що він чарівник, ставав для мене все більш реальним».

 

Фото: https://people.com/books/j-k-rowling-authors-life-by-the-numbers/
 
Джерела:
Ролинг, Джоан. Гарри Поттер и философский камень : роман / Дж. К. Ролинг ; пер. И. В. Оранский. – М. : Росмэн, 2002. – 397 с.
Ролинг, Джоан. Гарри Поттер и Тайная комната : роман / Дж. К. Ролинг ; пер. М. Д. Литвинова. – М. : РОСМЭН, 2002. – 479 с.
Гарри Поттер и Дары Смерти: роман / Дж. К. Ролинг ; пер. с англ.: С. Ильин, М. Лахута, М. Сокольская. – М. : РОСМЭН, 2007. – 637 с.
Ролинг, Джоан. Гарри Поттер и Орден Феникса [Звукозапись] : аудиокнига: 29 ч. 29 мин. / Дж. К. Ролинг ; исп. А. Клюквин. – М. : Бизнессофт, 2010. – 2 эл. опт. диск (CD-ROM); МР3.
Ролинг, Джоан. Гарри Поттер и узник Азкабана : роман / Дж. К. Ролинг ; пер. М. Д. Литвинова. – М. : РОСМЭН, 2002. – 508 с.
Ролинг, Джоан. Гарри Поттер и Кубок огня : роман / Дж. К. Ролинг ; пер. с англ. М. Д. Литвинова [и др.]. – М. : РОСМЭН, 2002. – 666 с. 60.00 грн.
Ролинг, Джоан. Гарри Поттер и Принц-полукровка : роман / Дж. К. Ролинг ; пер. с англ.: М. Лахути, С. Ильина. – М. : РОСМЭН, 2007. – 672 с.
 
https://medium.com/the-road-to-character/from-welfare-mother-to-best-selling-author-d27d6b76f1f4
https://www.winnipegfreepress.com/arts-and-life/entertainment/books/2013/07/23/jk-rowling-chicken-or-egg
https://www.npr.org/2012/09/27/161811822/poverty-informs-j-k-rowlings-new-novel-for-adults
https://jamesclear.com/great-speeches/the-fringe-benefits-of-failure-by-j-k-rowling
https://www.out.com/news/jk-rowling-terf-transgender-issues
https://people.com/books/j-k-rowling-authors-life-by-the-numbers/




Більше про бібліотеку тут

            Ми в соціальних мережах: Facebook Twitter

            Замовити книги можна тут

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар